et lille billede fra idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

banana3

VNB skriver:

haha ja den er enorm nu! 

jeg fatter heller ikke at jeg ikke har fået et eneste strækmærke... må have en meget elastisk hud 

blir SKØNT at få ham ud 

uhh jeg håber også jeg slipper! maven er jo enorm! - hvordan er den at sove med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

VNB

banana3 skriver:

uhh jeg håber også jeg slipper! maven er jo enorm! - hvordan er den at sove med ?

håber jeg også for dig men bare vent - din mave skal nok blive stor og rund også 

jeg sover enten på siderne eller på ryggen. Men kan dog ikke ligge på ryggen særlig lang tid af gangen fordi det trykker sådan. 

sover egentlig fint nok - det er værre når jeg skal UD af sengen om morgenen... eller have bukser og støvler på! Det er jo total fysisk umuligt for mig at bøje mig forover! 

godt jeg har verdens mest hjælpsomme kæreste 

Anmeld

27. december 2012

FrkZier

VNB skriver:

Ja, lillebror ligger jo stadig trygt og godt inde i mavsen.... selvom vi faktisk troede at han var på vej ud!  men han har det jo nok alt for godt derinde...  

vi bruger ferie dagene på at hygge herhjemme + trave ture rundt i hele Viborg i håb om at sætte gang i veerne... 

jeg har flere gange haft "snyde-veer" som så er gået i sig selv igen... kan læse mig frem til på nettet at dette ofte sker for flergangs fødende, og at man kan håbe på at det gør selve fødslen kort når de rigtige veer så foralvor går igang. 

så ja - man har jo lov til at håbe og bevare optimismen 

Her er lige et lille billede fra idag hvor vi gik en tur rundt om søndersø mens Viktor fik sin middagslur i vognen  

2 dage tilbage til terminen - håber på en lille fyr der er præcis i sin ankomst 

og håber i alle har haft en SKØN jul 

Iih du er så smuk!

lillebror: kom nu uuuuuud

Anmeld

27. december 2012

VNB

FrkZier skriver:

Iih du er så smuk!

årh tak søde 

ja lillebror HØR SÅ EFTER!!! nå! 

Anmeld

27. december 2012

FrkZier

VNB skriver:

Ja, lillebror ligger jo stadig trygt og godt inde i mavsen.... selvom vi faktisk troede at han var på vej ud!  men han har det jo nok alt for godt derinde...  

vi bruger ferie dagene på at hygge herhjemme + trave ture rundt i hele Viborg i håb om at sætte gang i veerne... 

jeg har flere gange haft "snyde-veer" som så er gået i sig selv igen... kan læse mig frem til på nettet at dette ofte sker for flergangs fødende, og at man kan håbe på at det gør selve fødslen kort når de rigtige veer så foralvor går igang. 

Her er lige et lille billede fra idag hvor vi gik en tur rundt om søndersø mens Viktor fik sin middagslur i vognen  

Iih du er så smuk!

Anmeld

27. december 2012

VNB

FrkZier skriver:

Iih du er så smuk!

årh tak søde 

hehe ja lillebror - HØR SÅ EFTER! nå! 

Anmeld

27. december 2012

FrkZier

VNB skriver:

årh tak søde 

ja lillebror HØR SÅ EFTER!!! nå! 

Jeg glæder mig sådan til at han kommer ud så der kan lomme billeder haha

Anmeld

27. december 2012

VNB

FrkZier skriver:

Jeg glæder mig sådan til at han kommer ud så der kan lomme billeder haha

og jeg lover at smide en masse lækre billeder herind  

tror han ligner sin storebror. ih altså hvor blir det bare spændende at se det lille ansigt 

Anmeld

27. december 2012

morethanperfect

VNB skriver:

hehe jeg ser vist heller ikk så glad ud hele tiden.... 

ja jeg er KÆMPE nu... føler næsten at jeg tipper forover nogle gange 

så kom dog ud barn og lad mor få sin krop tilbage... 

for han snart kommer ud !! 

Anmeld

27. december 2012

VIPpigen

VNB skriver:

Amen her logger jeg så på i håb om at han nu var kommet, og stalker din profil total, for at holde øje med at lillebror nu kommer til verden. Og så putter han bare stadig inde i varmen.....

KOM SÅ UD.............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.