Bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

lol...i er så monster klamme...harhhhhh....nå...jeg må se om der dukker et bedre flash-billede frem...corny girls, det er hvad i er!

aj skift billede!! ellers gider jeg ikke skrive til dig mere!! det er klamt i øjenkrogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

linemus

ka li ja skriver:

aj skift billede!! ellers gider jeg ikke skrive til dig mere!! det er klamt i øjenkrogen

LOL 

Anmeld

14. juni 2009

Helle30

ka li ja skriver:

SIPPE!

Anmeld

15. juni 2009

Marco2

Jeg ser også kun et behåret diller-hoved, selvom Helle rigtigt nok siger at de vist ikke findes. Men totalt klammo-billede...

Og nej vi bruger ikke buksebleer og kommer heller ikke til det.
Synes de er så irriterende at få af og man bliver tataltklistret ind hvis der er god bonus.

Nej vi holder os til almindelig bller der er nemme at få af, og så kan man lige ta fronten og tage det værste lort med inden man vasker med vaskeklud.

AG - antiblebuks

Anmeld

15. juni 2009

Lise

Marco2 skriver:

Jeg ser også kun et behåret diller-hoved, selvom Helle rigtigt nok siger at de vist ikke findes. Men totalt klammo-billede...

Og nej vi bruger ikke buksebleer og kommer heller ikke til det.
Synes de er så irriterende at få af og man bliver tataltklistret ind hvis der er god bonus.

Nej vi holder os til almindelig bller der er nemme at få af, og så kan man lige ta fronten og tage det værste lort med inden man vasker med vaskeklud.

AG - antiblebuks

Med sødeste AG - man kan jo rive buksebleerne op i siderne, så de er nemme at tage af, som en almindelig ble  den havde du ikke luret

Vi bruger dem ikke, da jeg ikke kan se pointen med dem. Og så er de trælse at få på - med mindre det er en af de der perioder hvor ynglet nægter at ligge ned, for så er de jo faktisk nemme at få på, altså på et stående barn.

Anmeld

15. juni 2009

Marco2

Med sødeste AG - man kan jo rive buksebleerne op i siderne, så de er nemme at tage af, som en almindelig ble  den havde du ikke luret

Vi bruger dem ikke, da jeg ikke kan se pointen med dem. Og så er de trælse at få på - med mindre det er en af de der perioder hvor ynglet nægter at ligge ned, for så er de jo faktisk nemme at få på, altså på et stående barn.

Jo, den har jeg da luret. Give me some credit. 

Men synes stadig det er noget grat at stå med, og tit er de svære at få revet op... Nej vi holder os til alm bleer...

AG

Anmeld

15. juni 2009

Kaufie

Lise skriver:

- med mindre det er en af de der perioder hvor ynglet nægter at ligge ned, for så er de jo faktisk nemme at få på, altså på et stående barn.

Jeps - og de perioder er vi vist en del der er inde i lige nu???

De alm bleer er ikke nemme at få på et stående barn hvis man ikke har 4 hænder..... Men det hjælper hvis ynglet står foran et spejl, så man har nogenlunde overblik over hvad der sker på forsiden.....

Anmeld

15. juni 2009

Grynt

Kaufie skriver:

Jeps - og de perioder er vi vist en del der er inde i lige nu???

De alm bleer er ikke nemme at få på et stående barn hvis man ikke har 4 hænder..... Men det hjælper hvis ynglet står foran et spejl, så man har nogenlunde overblik over hvad der sker på forsiden.....

OKKKK jow det er let nok..hvis bare man har prøvet det en del gange

Arbejder jo selv i en vuggestue og der bliver der jo skiftet en del bleer, så jeg må sige at jeg har øvelsen i at skifte et stående barn

Men ble-buks har jeg endnu ikke fattet ideen med??????

Freja-tyksen bruger nogle af de største bleer. Nogle gange dem fra Aldi, nogle gange dem fra Lidl og andre gange Libero hvis der er tilbud på dem. De eneste ungen ikke bruger er dem fra Coop for jeg syntes de er totalt skod.

Tina

Anmeld

15. juni 2009

Sweet1978

Vi bruger ca. 12-20 kg. det varier lidt fra mærke til mærke hvor de skiller kiloen. Har lidt alm. bleer tilbage, men har buksebleer parat (tilbud i bilka), som vi skifter til for Danielle vil rigtigt gerne på potten og det er bøvle at klistre en alm ble af og på flere gange dagligt.

Anmeld

15. juni 2009

ka li ja

vi bruger alm bleer for så kan de komme af og på uden man behøver tage bukserne af, medmindre der er lort i selvfølgelig
og her hjemme mestre jeg virkelig at putte ble på stående. det er intet problem. for der er ingen der vil ligge ned når mor skifter..
men som ag syntes jeg nu også de alm er nemmere når de har skidt.. så kan man også lige lukke den ene side i så den holder på de klude med lort på.. det syntes jeg ikke de andre var gode til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.