Bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. juni 2009

Loggidut

Hvor er i henne med jeres bleer, jeg mener hvad størelse er i igang med?

jeg er lige gået i gang med et projekt der handler om buksebleer, lidt som forsøg.

pointen er at tif tisser igennem hendes bleer, hver eneste nat, også selv om hun ikke får sin natflaske, og det er da ved at være noget træls!
Nu var jeg så i Aldi i går, og skulle købe bleer, og det næste trin på Tif´s vej er buksebleer, ihvertfald af dem Aldi køre med.
Pigebarnet siger faktisk DIIIIIS lige før man kan se det saglige blik i hendes øjne, og det samme gør hun når hun skal lave stort.
Så kontrollen er ved at være der. Så nu giver vi de her buksebleer en chance, kombineret med den alm. ble.

er i andre gået over til buksebleerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

Tut

Vi har brugt buksebleer siden Noah var 1 år.

Jeg synes dem vi bruger er gode. Vi bruger dem fra føtex, og dem er vi godt tilfredse med.

Flot at hun siger DIIIS, Noah siger kun "ble" når han gerne vi have skiftet ble.

Og når han har lavet lort og vi ikke lige har set det, så henter han selv puslepuden og ligger sig klar på den.

Vores puslepude står bag sofaen da vi ikke har puslebord mere, så han kan nemt lige hive den frem.

Knus

Tutski

Anmeld

13. juni 2009

linemus

Vi bruger stadig Aldis store str. alm. bleer, men jeg har overvejet at skifte til buksebleerne.

Da Sebastian var mindre, havde de ikke (i vores Aldi) buksebleerne, så da jeg blev træt af de andre - fordi han tissede meget igennem om natten - gik vi over til Coops (købt i Kvickly Extra) buksebleer, for de virkede også større.

Flot, at hun siger DIIIIS. Pigerne siger det også, men det er alt fra, at jeg sidder og tisser, til de sætter sig på kanten af deres lille slagbænk og siger DIIIS. Så den tror jeg ikke helt på endnu.

Anmeld

13. juni 2009

Muffinmus

Tja..vi har brugt dem on off siden han var 1 år, men nu er han begyndt at sige nej til dem...æv æv.

Anmeld

13. juni 2009

Anja

Elias bruger Huggies str 4½ og dem er vi meget glade for. Det er ikke buksebleer.

Anmeld

14. juni 2009

Kaufie

Vores dp vil slet ikke have vi bruger buksebleer - men vi har da en pakke. Har kun prøvet dem et par gange - om natten - men begge gange var William våd om morgenen.....

Det er dem fra Aldi....

Anmeld

14. juni 2009

Lise

Vi bruger Libero str. 5 - ikke buksebleer. Har prøvet buksebleer (til Simon) et par gange, men jeg synes sgu de er røv-irriterende...

Han nægter stadig at snakke om bleens indhold - han vil hellere lege. Og standardkommentaren, når vi kigger i hans ble, uanset om der er gevinst eller ej er "næææh dee'"  Nå, men her bruger vi altså hverken potte eller buksebleer, håber han en dag fatter interesse for det.

Anmeld

14. juni 2009

ka li ja

ad hvad er det for et profil billede!!
når man ser det bette ligner det en behåret penis.... meget lidt kønt--

Anmeld

14. juni 2009

linemus

ka li ja skriver:

ad hvad er det for et profil billede!!
når man ser det bette ligner det en behåret penis.... meget lidt kønt--

Aaaaaaad, det kan jeg godt se   jeg synes så heller ikke, at teksten svarer helt til billedet

Anmeld

14. juni 2009

ka li ja

aj hun er lidt små vulgær....
og det kan vi jo ikke ta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.