Bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2009

linemus

nej ikke i sådan en sippet gruppe mødre (hvor er den fløjtende smiley...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

ka li ja

linemus skriver:

nej ikke i sådan en sippet gruppe mødre (hvor er den fløjtende smiley...)

nej!!

men hvad sker der også for hende der opdager at en fed mave ligner en klam diller!!

Anmeld

14. juni 2009

Loggidut

en klam diller....shot jeg skal da vist have briller...uanset hvor meget jeg zoomer ud og ind på den...så ser jeg den sgu ikke!

lol

Anmeld

14. juni 2009

Susan1978

jojo jeg så det også....  det er et tissemandshovedet set fra oven..

Anmeld

14. juni 2009

Lise

Ja, FY for filans - det ligner et stort behåret p**hoved

Anmeld

14. juni 2009

Loggidut

aj come on...i får satme for lidt...det er da helt sikkert...harhhhh...uanset hvad billedet havde været, så havde sådan nogle uartige piger som jer set noget narsty....med garanti!

Anmeld

14. juni 2009

ka li ja

ja men det er nu alligevel helt korrekt som lise skriver.. et stort behåret p..hovede!!! bvadr...

Anmeld

14. juni 2009

linemus

Det kan ikke passe, du ikke kan se det, Loggi. Prøv at lade være med at stirre på billedet, men kig fx på teksten i indlægget ved siden af billedet. Så er der altså et stort behåret p..hoved i din øjenkrog!

Anmeld

14. juni 2009

Loggidut

lol...i er så monster klamme...harhhhhh....nå...jeg må se om der dukker et bedre flash-billede frem...corny girls, det er hvad i er!

Anmeld

14. juni 2009

Helle30

Hvad angår jeres onsdagsfantasier (på en søndag) så tror jeg - helt klinisk-lægeligt betragtet ikke, at nogen mænd har hår på glansen... altså helt ude på dutten.

Mht. trådens oprindelige emne, så er vi ikke begyndt på buksebleer, og det gør vi heller ALDRIG.
Jeg kan slet ikke se pointen.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.