jeg har valgt at være anonym da jeg ikke vil kunne genkendes med denne tråd da det er et meget følsomt emne for mig..
jeg er gravid og jeg vil selvfølgelig gerne give mit kommende første barn den bedste start og vil derfor godt amme.
jeg kender bare mig selv godt nok til at vide at det bliver en kamp i starten. med mig selv. jeg er så blufærdig. og især ved mine bryster da jeg ikke bryder mig om den. jeg ved det vil blive grænseoverskridende for mig selv og håber virkelig jeg kommer til at klare den.
det svært at forudse hvordan tingene bliver men jeg ved at starten bliver ikke nem. min selvtillid omhandler bl.a. mine bryster.
jeg er opsat på at give det en stor chance og håber det lykkedes..har meldt mig til noget fødselsforberedelse hvor der skal snakkes meget om amning og se om jeg kan få et mere naturligt forhold til det oppe i mit hovede

..
kæresten forstår mig ikke sådan umidlbart. men det heller ikke hans bryster og hans tanker..
jeg er lagt en plan i mit hovede. som jeg håber vil lykkedes.
jeg har købt mig en brystpumpe. meningen er at når jeg skal ud og handle, på besøg hos venner/veninder, på cafe med veninder, ud til svigerfamilien eller familien eller andet. så vil jeg "malke" ud inden og tage det med og give sutteflasken... dette vil selvfølgelig ikke være hver dag da jeg også har læst at man kan gøre dem for vant til flasken så de ikke gider brystet?...
er det en håbløs ide? oppe i mit hoved vil det godt kunne fungere

Anmeld