Hvor længe var i kærester inden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Hvor er det dejligt at læse alle jeres historier.
Her har kæresten og jeg altid kende hinanden leges sammen som børn.
Blev kærester 17/8-03
Forlovet 17/8-04
Fik barn i 08 og 11

Vi er ikke gift. Han vil rigtig gerne men jeg har ikke drømmen om at blive det og er derfor vi ikke er det endnu.

Af vores børns bedste ville det være oplagt at blive det og hvem ved måske sker det en gang. Lige nu skal jeg have gjort min uddannelse færdig, så et fast job og huset i stand. Når det er gjort så kommer der nok et bryllup engang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Lullaby

Jamen vi var sammen 2 mdr og så blev vi forlovet og året efter, altså 1½ år efter vi mødtes blev vi gift. Hverken min mand eller jeg er særlig romantiske, så der var ikke noget ned på knæ, store dyre armebevægelser eller andet, det var bare skal vi ikke giftes os samtidig med hendes barnedåb? Jo lad os det. Og så var beslutningen taget.

Anmeld

27. december 2012

Lone Jakobsen

vi havde været sammen i knap 2 år da vi begyndte at planlægge bryllup. for os var det mest af praktiske årsager, da vi havde købt hus og ventede vores første fælles barn.

Anmeld

27. december 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Hvor længe var i kærester inden du friet til din kæreste eller din kæreste friet til dig?

Er sikker på at det var pga kærlighed, men havde tro - religion eller økonomiske årsager også en indflydelse? 

Håber at høre fra jer :-)

GOD AFTEN!

Vi blev kærester januar 2009.
Han friede september 2011.
Vi blev gift september 2012.

Der er INGEN praktiske ting der har spillet ind..
Det er ren kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.