Hvor længe var i kærester inden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

HopinWishin

Vi fandt sammen i januar 2008, blev forlovet marts 2011 og gift april 2012 =)

Af ren og skær kærlighed Og så blev jeg gravid december 2011..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Miss Kat

Hvor vildt.. Godt at i så har holdt sammen siden.. Og tillykke med at være nygift 

Mange tak!

Ja, det er lidt vildt og havde jeg hørt om andre der havde gjort det samme, havde jeg nok tænkt "arhh tøv lige en kende", men man skal nok have prøvet det selv for at forstå det. Jeg har ellers aldrig troet på kærlighed ved første blik, men dét her er bare helt rigtigt. - Dermed absolut ikke sagt at det ikke er rigtigt for andre, som tager det hele langsomt og fornuftigt!

Anmeld

26. december 2012

Thalia

Vi havde været sammen i 3½ år og ventede vores 2. fælles barn da manden friede.

At vi gerne ville giftes var der ikke den store overraskelse i, men vi valgte at rykke brylluppet frem for at sikre hinanden bedst muligt. Vi blev gift ca 3 uger før jeg fødte

Anmeld

26. december 2012

Alexander&Lærke

MetteT skriver:

Vi fandt sammen i Juli 2004. Han friede 2. August 2007 og vi blev gift 2. August 2008... ingen andre grunde end at det bare sku være os for altid..

jeg skal også giftes 2 august  bare i 2014. Det er nemlig vores års dag venter bare på at det skal blive en lørdag til den tid har vi været sammen i 9 år. 

Anmeld

26. december 2012

Lunae

Anonym skriver:

Hvor længe var i kærester inden du friet til din kæreste eller din kæreste friet til dig?

Er sikker på at det var pga kærlighed, men havde tro - religion eller økonomiske årsager også en indflydelse? 

Håber at høre fra jer :-)

GOD AFTEN!

Min kæreste og jeg har været sammen i 8,5 år og vi er hverken gift eller forlovet

Anmeld

26. december 2012

Lotus86

Til februar har vi været sammen i 8 år, og han friede til mig i lørdags, den 22. december på min fødselsdag, helt og aldeles bare fordi han godt kan lide mig

Anmeld

26. december 2012

Tullepoder

Vi har været sammen siden november 2006, blev forlovet juleaften 2009. Og er ikke blevet gift endnu

Anmeld

26. december 2012

Monski

Lotus86 skriver:

Til februar har vi været sammen i 8 år, og han friede til mig i lørdags, den 22. december på min fødselsdag, helt og aldeles bare fordi han godt kan lide mig

Åh hvor fantastisk KÆMPE tillykke!!

Anmeld

26. december 2012

Lotus86

Monski skriver:

Åh hvor fantastisk KÆMPE tillykke!!

Tusind tak

Anmeld

26. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi var venner før vi blev kærester. Vi fandt sammen i oktober 2002.
Han friede første gang, da vi havde været sammen 1 månede med en porre ring (var igang med at lave Lasagne)
Anden gang og med en rigtig ring var d. 07. Juni 2004. Vi blev gift i juli 2007.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.