Hvor længe var i kærester inden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Miss Kat

Vi havde kendt hinanden 1-2 uger før vi blev kærester og var kærester en uge, før min mand faldt på knæ. Og så gik der ca. 2 år før vi blev gift (i november i år).  Brylluppet blev desværre hele tiden udskudt pga. alvorlig sygdom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

MetteT

Vi fandt sammen i Juli 2004. Han friede 2. August 2007 og vi blev gift 2. August 2008... ingen andre grunde end at det bare sku være os for altid..

Anmeld

26. december 2012

Miss Kat

Dot D skriver:

Hans forældre er ikke gift, så det behøvede vi jo heller ikke. At mine forældre så blev gift - med hinanden - TRE gange, det kunne gøre det ud for os alle, mente han

Vi fik snakket om det at have børn, bil og hus sammen, og han kunne godt se det smarte i, efter flere forklaringer fra andre(og mig), at blive gift. Så han valgte datoen og jeg skyndte mig at bestille tid på rådhuset

Så nu har vi så været sammen i snart 17 år og været gift i 4 år

Anmeld

26. december 2012

Nessie

Vi havde kendt hinanden i ca. 4 år, før vi blev kærester.
Blev forlovet på vores et-årsdag, og blev friet til på mors dag i år, ca. 5 1/2 år efter forlovelsen

Ved ikke hvornår vi bleiver gift, men vi når nok dertil engang

Anmeld

26. december 2012

TeamRocket

Vi havde været kærester i 5 år da han gik på knæ.. Hvad der spillede en rolle, øhm jamen han havde fundet den perfekte ring og kunne jo lige så godt fri med den som han kunne forære mig den i gave haha, sådan tror jeg seriøst han tænkte. Det føltes nok bare rigtigt og fornuftigt, og så lyder det også fesent at sige man 'kun' er kærester når man har børn, hus osv sammen, mand og kone lyder mere rigtigt.

Anmeld

26. december 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hvor længe var i kærester inden du friet til din kæreste eller din kæreste friet til dig?

Er sikker på at det var pga kærlighed, men havde tro - religion eller økonomiske årsager også en indflydelse? 

Håber at høre fra jer :-)

GOD AFTEN!

Jeg fandt sammen med Kæresten i 2005 og nu her 7 år efter har han stadig ikke Friet - MEN det er vidst pga Økonomien :/ Øv...

Anmeld

26. december 2012

Nadia Maya

Muhmi skriver:

Anders friede til mig d. 3/7-10 det vil sige at det var ca. halvandet år efter vi begyndte at være kærester og 2 år efter vi havde lært hinanden at kende...

Jeg havde lige mistet vores tvillinger og selvom det var tragisk, så førte det os tættere sammen

Vi kunne stadig sagtens have været forlovet, hvis ikke det var fordi at jeg måneden efter at have mistet blev gravid igen og derfor er der selvfølgelig også en smule sikkerhed i det i forhold til hvis jeg skulle gå hen og dø, så er vi sikre på at Anders får ungerne

Hej
Bliver simpelthen lige nødt til at høre,

Vil det sige at hvis jeg går hen og dør, så vil min forlovede ikke automatisk få vores fælles datter, hvis vi ikke er gift? :/

Vi havde været sammen i 2 år, da min kære valgte at gå på knæ. Vi er ikke gift endnu

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Vi havde kendt hinanden 1-2 uger før vi blev kærester og var kærester en uge, før min mand faldt på knæ. Og så gik der ca. 2 år før vi blev gift (i november i år).  Brylluppet blev desværre hele tiden udskudt pga. alvorlig sygdom.

Hvor vildt.. Godt at i så har holdt sammen siden.. Og tillykke med at være nygift 

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Vi havde været kærester i 5 år da han gik på knæ.. Hvad der spillede en rolle, øhm jamen han havde fundet den perfekte ring og kunne jo lige så godt fri med den som han kunne forære mig den i gave haha, sådan tror jeg seriøst han tænkte. Det føltes nok bare rigtigt og fornuftigt, og så lyder det også fesent at sige man 'kun' er kærester når man har børn, hus osv sammen, mand og kone lyder mere rigtigt.

MÆND!!! hehe.. Men hvor er det bare sødt!!

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

Nadia Maya skriver:

Hej
Bliver simpelthen lige nødt til at høre,

Vil det sige at hvis jeg går hen og dør, så vil min forlovede ikke automatisk få vores fælles datter, hvis vi ikke er gift? :/

Vi havde været sammen i 2 år, da min kære valgte at gå på knæ. Vi er ikke gift endnu

uh, jeg er ikke så meget inde i det.. Men hvis i begge har forældremyndighed tror jeg da næsten helt sikkert at han får hende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.