Hvor længe var i kærester inden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.745 visninger
43 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Anonym trådstarter

Hvor længe var i kærester inden du friet til din kæreste eller din kæreste friet til dig?

Er sikker på at det var pga kærlighed, men havde tro - religion eller økonomiske årsager også en indflydelse? 

Håber at høre fra jer :-)

GOD AFTEN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

lau85

Hej

Vi mødte hinanden september 2008, blev forlovet juleaften i 2009, og gift i maj 2011.

Håber du finder kærligheden.. Held & Lykke

Anmeld

26. december 2012

Dot D

Hvilken en af gangene, hi hi.... Det må jeg hellere forklare

Vi fandt sammen i 1996 og jeg friede på skuddag første gang i 2000 og igen 4 år efter og igen 4 år efter og efter endnu et nej, så gad jeg ikke det mere, hi hi... 

Vi blev dog gift i 2008, og dér snakkede vi om det i fred og fordragelighed og der var ingen, der friede som sådan

Anmeld

26. december 2012

foto på lærred

Dot D skriver:

Hvilken en af gangene, hi hi.... Det må jeg hellere forklare

Vi fandt sammen i 1996 og jeg friede på skuddag første gang i 2000 og igen 4 år efter og igen 4 år efter og efter endnu et nej, så gad jeg ikke det mere, hi hi... 

Vi blev dog gift i 2008, og dér snakkede vi om det i fred og fordragelighed og der var ingen, der friede som sådan

Hvorfor ville han ikke giftes? Hvad ændrede sig?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

26. december 2012

Troldemommi

Vi blev gift på vores 6 års dag, og jeg var gravid og havde tre uger til termin

Anmeld

26. december 2012

AnnaK89

Vi fandt sammen i dec 2007, blev forlovet i sep 2010, og gift 25. Juni 2011

Anmeld

26. december 2012

Dot D

foto på lærred skriver:

Hvorfor ville han ikke giftes? Hvad ændrede sig?

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Hans forældre er ikke gift, så det behøvede vi jo heller ikke. At mine forældre så blev gift - med hinanden - TRE gange, det kunne gøre det ud for os alle, mente han

Vi fik snakket om det at have børn, bil og hus sammen, og han kunne godt se det smarte i, efter flere forklaringer fra andre(og mig), at blive gift. Så han valgte datoen og jeg skyndte mig at bestille tid på rådhuset

Så nu har vi så været sammen i snart 17 år og været gift i 4 år

Anmeld

26. december 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hvor længe var i kærester inden du friet til din kæreste eller din kæreste friet til dig?

Er sikker på at det var pga kærlighed, men havde tro - religion eller økonomiske årsager også en indflydelse? 

Håber at høre fra jer :-)

GOD AFTEN!

Spurgte min mand for 4 år siden om han ikke ville giftes med mig på vores års dag, og det ville han gerne. Han friede så SUPER romantisk inden og vi blev så gift på vores 4årsdag

Anmeld

26. december 2012

Muhmi

Anders friede til mig d. 3/7-10 det vil sige at det var ca. halvandet år efter vi begyndte at være kærester og 2 år efter vi havde lært hinanden at kende...

Jeg havde lige mistet vores tvillinger og selvom det var tragisk, så førte det os tættere sammen

Vi kunne stadig sagtens have været forlovet, hvis ikke det var fordi at jeg måneden efter at have mistet blev gravid igen og derfor er der selvfølgelig også en smule sikkerhed i det i forhold til hvis jeg skulle gå hen og dø, så er vi sikre på at Anders får ungerne

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Anders friede til mig d. 3/7-10 det vil sige at det var ca. halvandet år efter vi begyndte at være kærester og 2 år efter vi havde lært hinanden at kende...

Jeg havde lige mistet vores tvillinger og selvom det var tragisk, så førte det os tættere sammen

Vi kunne stadig sagtens have været forlovet, hvis ikke det var fordi at jeg måneden efter at have mistet blev gravid igen og derfor er der selvfølgelig også en smule sikkerhed i det i forhold til hvis jeg skulle gå hen og dø, så er vi sikre på at Anders får ungerne

Vi mistet også et barn i 2 månede og det har også ført os tættere sammen.. Dejligt med noget gode mænd! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.