Næstved eller Holbæk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

MariaKyedDK

CAWI skriver:

Jeg fødte på Næstved for 8 mdr siden. Og jeg var virkelig tilfreds
Alt det personale jeg mødte var søde og rigtig professionelle. Der blev taget rigtig godt hensyn til mig og mine ønsker, så jeg kan klart anbefale Næstved

Tusinde Tak fordi du vil fortælle mig om din oplevelse ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

mortilnoahogmelina

Jeg synes det kommer an på om du er hurtig føder hvad du bør tættest på . Jeg fødte på holbæk for 2 måneder siden. God og positiv oplevelse .. men kender tilgengæld OS folk som har dårlige oplevelser der.

Hvis jeg nogensinde skulle have flere børn fødte jeg hjemme med mindre sygehuset var min nabo . Jeg fødte på under 2 timer den her gang .

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg synes det kommer an på om du er hurtig føder hvad du bør tættest på . Jeg fødte på holbæk for 2 måneder siden. God og positiv oplevelse .. men kender tilgengæld OS folk som har dårlige oplevelser der.

Hvis jeg nogensinde skulle have flere børn fødte jeg hjemme med mindre sygehuset var min nabo . Jeg fødte på under 2 timer den her gang .

Ja okay..

jamen det er jo nemlig fordi at jeg er bange for at føde på vej i bilen eller så noget, for der er pænt langt til Holbæk sygehus her fra slagelse, der er kortere til næstved men stadig langt.

og som du selv nævner , hvis man er hurtig føder, altså da jeg fødte min søn tog det præsis 6 Timer...

og måske det går hurtigere denne gang... men ved man jo aldrig.

men vil nemlig heller ikke risikere at føde i en bil, og holde et eller andet dumt sted fordi manden bliver nødt til at hjælpe ...

Anmeld

27. december 2012

Sujan

Fødte på næstved for 9 mdr siden og var meget tilfreds... Blev behandlet så godt og havde den bedste jordemoder.. så har kun godt at sige om næstved

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

Sujan skriver:

Fødte på næstved for 9 mdr siden og var meget tilfreds... Blev behandlet så godt og havde den bedste jordemoder.. så har kun godt at sige om næstved

dejligt at høre at du havde en god oplevelse

Mange tak fordi du vil dele det med mig

Anmeld

27. december 2012

Annette A

Har født to af mine børn på Holbæk og kan kun sige det har været helt igennem positive oplevelser. Ved min sidste fødsel her for 15 dage siden var det med kendt jordemoderordning som betyder at du har to jordemødre der følger dig igennem graviditeten og det er derfor en af dem der er tilstede ved fødslen. Jeg har begge gange følt mig i de bedste hænder, tryg og de har alle været så søde og dygtige. Kan klart anbefales og har aldrig mærket noget til stress og travlhed selvom der bestemt har været nok for dem at lave.

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

Kellie skriver:

Har født to af mine børn på Holbæk og kan kun sige det har været helt igennem positive oplevelser. Ved min sidste fødsel her for 15 dage siden var det med kendt jordemoderordning som betyder at du har to jordemødre der følger dig igennem graviditeten og det er derfor en af dem der er tilstede ved fødslen. Jeg har begge gange følt mig i de bedste hænder, tryg og de har alle været så søde og dygtige. Kan klart anbefales og har aldrig mærket noget til stress og travlhed selvom der bestemt har været nok for dem at lave.

dejligt er glad for dine positive oplevelser

Og tak fordi du vil fortælle mig om dem

Anmeld

7. august 2013

MariaKyedDK

Zafir skriver:

Ingen af delene. :-) region Sjælland hjemmefødslelsordning. :-D

iiih jeg faldt lige over mit gamle indlæg her og hvor skægt at se igen, da jeg idag er i uge 38+0 , så kun 14 dage til at jeg skal føde herhjemme enten sammen med Susanne eller Cecilie fra hjemmefødselsordningen  

Anmeld

7. august 2013

Holbæktrunten

Fødte for knap 2 år siden på Holbæk.

JM var sådan set fine nok, bortset fra at jeg bebrejder dem for at min amning gik i vasken. Den Kost af en læge der skulle lægge ballonkatheter da de forsøgte at sætte fødslen i gang har jeg heller intet pænt at sige om, og så ville jeg ønske at der var nogen der gad tjekke undervognen med det samme, da jeg som førstegsngsfødende sagde at det trykkede (fik aldrig den berømte skide- følelse).

Som andengangsfødende ville jeg dog ikke have nogle skrupler ved at vælge Holbæk igen - jeg ved hvilke fejl de lavede, og vil ikke lade mig blive mulet igen efter fødslen... Ved ik lige om det gav mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.