Næstved eller Holbæk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

MariaKyedDK

Zafir skriver:

Ahhhh Så er der god tid til at gå og nyde den store mave, i vores forhåbentligt varme sommer

Ja bestemt Håber nu ikke sommeren bliver ALT for Varm, nu hvor jeg skal være højgravid på det tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Zafir

MariaKyedDK skriver:

Ja bestemt Håber nu ikke sommeren bliver ALT for Varm, nu hvor jeg skal være højgravid på det tidspunkt

Det var super mega varmt, da jeg var højgravid med Frigg hehe...

Anmeld

27. december 2012

Krussedulle

MariaKyedDK skriver:

Kære alle jer

da Slagelse sygehus er Lukket for fødene kvinder, vil jeg gerne høre jeres erfrainger med at føde på næstved sygehus og på holbæk sygehus, for det er en af de to steder jeg skal føde og skal vælge imellen og jeg skal jo fortælle om mit valg til første graviditetesundersøgelse hos lægen, men ved virkelig ikke hvad der er bedst...

har hørt rigtig meget dårligt om næstved, men altså, derfor kunne jeg godt tænke mig at høre en masse om de to fødesteder ?

Håbe i vil dele jeres erfaringer

næstved er jo tættest på slagelse, så det vil være bedst jo ...

Jeg har født på Næstved 2 ud af 3 gange

Og ville til enhver tid vælge Næstved over fx Slagelse!

Jeg havde en drømmefødsel, i vand, med den sødeste jm
Deres fødegang er jo lavet helt om, og meget af Slagelses personale er rykket med til Næstved

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

Zafir skriver:

Det var super mega varmt, da jeg var højgravid med Frigg hehe...

Hehe ja det er ikke så rart..

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

Krussedulle skriver:

Jeg har født på Næstved 2 ud af 3 gange

Og ville til enhver tid vælge Næstved over fx Slagelse!

Jeg havde en drømmefødsel, i vand, med den sødeste jm
Deres fødegang er jo lavet helt om, og meget af Slagelses personale er rykket med til Næstved

lyder rigtig dejligt

tak fordi du vil fortælle om din oplevelse

Anmeld

27. december 2012

kiwiol

Vil også sige hjemmefødsel.

Jeg bor i Slagelse, og valgte at føde hjemme.

Jeg startede med at tage til et af deres åbenthus arrangementer, og derefter valgte jeg at føde hjemme. Jeg ville ikke risikere at føde i bilen, eller ikke at kunne komme frem pga. sne osv.

De 2 JM der er tilknyttet her er super søde og virkelig dygtige. De har gjort det i mange mange år, og ved hvad de laver. Bliver der det mindste, så kommer du på sygehuset, og de tager med dig, og bliver hos dig.

Men hold nu op hvor var det dejligt, at jeg bare kunne ringe da jeg fik veer, og  10-15 min efter stod hun der. Efter fødslen blev hun i et par timer, og så kommer de også hjem til dig og laver hælprøven efter nogle dage.

Anmeld

27. december 2012

Miia90

jeg havde også hørt rigtig meget dårligt om Næstved sygehus. Men blev glad for jeg valgte at føde der for snart 14 mdr siden. 

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

Miia90 skriver:

jeg havde også hørt rigtig meget dårligt om Næstved sygehus. Men blev glad for jeg valgte at føde der for snart 14 mdr siden. 

Dejligt at Høre

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

kiwiol skriver:

Vil også sige hjemmefødsel.

Jeg bor i Slagelse, og valgte at føde hjemme.

Jeg startede med at tage til et af deres åbenthus arrangementer, og derefter valgte jeg at føde hjemme. Jeg ville ikke risikere at føde i bilen, eller ikke at kunne komme frem pga. sne osv.

De 2 JM der er tilknyttet her er super søde og virkelig dygtige. De har gjort det i mange mange år, og ved hvad de laver. Bliver der det mindste, så kommer du på sygehuset, og de tager med dig, og bliver hos dig.

Men hold nu op hvor var det dejligt, at jeg bare kunne ringe da jeg fik veer, og  10-15 min efter stod hun der. Efter fødslen blev hun i et par timer, og så kommer de også hjem til dig og laver hælprøven efter nogle dage.

jamen det lyder bare så dejligt og fristende

er helt sikker på at hjemmefødsel er lige mig / Os   - men jeg må jo kontakte dem og se hvad de siger til det hele -

Anmeld

27. december 2012

CaWi

Jeg fødte på Næstved for 8 mdr siden. Og jeg var virkelig tilfreds
Alt det personale jeg mødte var søde og rigtig professionelle. Der blev taget rigtig godt hensyn til mig og mine ønsker, så jeg kan klart anbefale Næstved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.