MariaKyedDK skriver:

tjah det lyder jo så hyggeligt, men ved ikke om jeg tør føde hjemme , har de alle ting med ud til en fødsel osv ? og jeg ved jo heller ikke hvilken dag det præsis bliver ?
kommer de lige meget hvad dag og hvad tid ???
kunne faktisk rigtig godt tænke mig at høre om det der hjemmefødsel ??
vil du fortælle ? 
Altså - det er jo svært at forklare, når jeg ikke rigtig ved hvad du vil vide. Men lige med dine første spørgsmål. Så når du melder dig til ordningen, så vil alle dine fremtidige JM besøg være hos dig, eller i din terminsgruppe. - Altså fælles JM konsultationer sammen med andre der skal føde samtidig med dig.
Der er 2 JM i hvert område, så du ved at du vil føde med en af dem. Så du ved at du 100% vil få kendt JM. Det er fantastisk. De kommer når du ringer efter dem, så naturligvis ved du ikke hvornår du føder. Også bliver de hos dig, til du har født - altså ikke noget med at de skal rende ud af ind og af fødestuen osv... De er DINE

Det er 110% sikkert at føde hjemme, det er kun sunde graviditeter der får lov til at blive født hjemme. Det er SUPER dygtige jm'ere der KAN DERES HÅNDVÆRK

Begge mine piger er født hjemme i ordningen og jeg ville ALDRIG gøre det på anden måde. FOr mig er hospitalet, til de ting, der ikke går som de skal og de ting der går som de skal er derhjemme

Selvom jeg IKKE er hurtig føder og min anden fødsel tog 12 timer, som vi sendte live her på baby.dk og Frigg sad godt og grundigt fast

Begge mine fødsler ville have været endt i aks, hvis de havde været på sygehuset. Men med tid og godt håndværk er der født sunde glade dejlige piger herhjemme

De sidste par minutter af min fødseø medFrigg ligger stadig herinde, så det kan du finde hvis du klikker på hjemmefødsel