Næstved eller Holbæk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

MariaKyedDK

L83 skriver:

Jeg har født på Næstved syghus 2 gange og har været meget tilfreds. Har dog ikke prøvet og føde på deres nye afdeling men har kun hørt godt om det og skal føde der engang til marst os. Familie , venner og bekendte har os kun fortalt godt om Næstved

Tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

MariaKyedDK

Zafir skriver:

Altså - det er jo svært at forklare, når jeg ikke rigtig ved hvad du vil vide. Men lige med dine første spørgsmål. Så når du melder dig til ordningen, så vil alle dine fremtidige JM besøg være hos dig, eller i din terminsgruppe. - Altså fælles JM konsultationer sammen med andre der skal føde samtidig med dig.

Der er 2 JM i hvert område, så du ved at du vil føde med en af dem. Så du ved at du 100% vil få kendt JM. Det er fantastisk. De kommer når du ringer efter dem, så naturligvis ved du ikke hvornår du føder. Også bliver de hos dig, til du har født - altså ikke noget med at de skal rende ud af ind og af fødestuen osv... De er DINE

Det er 110% sikkert at føde hjemme, det er kun sunde graviditeter der får lov til at blive født hjemme. Det er SUPER dygtige jm'ere der KAN DERES HÅNDVÆRK

Begge mine piger er født hjemme i ordningen og jeg ville ALDRIG gøre det på anden måde. FOr mig er hospitalet, til de ting, der ikke går som de skal og de ting der går som de skal er derhjemme Selvom jeg IKKE er hurtig føder og min anden fødsel tog 12 timer, som vi sendte live her på baby.dk og Frigg sad godt og grundigt fast Begge mine fødsler ville have været endt i aks, hvis de havde været på sygehuset. Men med tid og godt håndværk er der født sunde glade dejlige piger herhjemme

De sidste par minutter af min fødseø medFrigg ligger stadig herinde, så det kan du finde hvis du klikker på hjemmefødsel

Mange tak for Info

jeg læste lige om dem på deres side, og hold nu op hvor kunne jeg godt tænke mig at føde hjemme på den måde håber og håber at hele min graviditet forløber perfekt så jeg kan få lov til det. manden synes det vil være super fedt hvis jeg kunne føde hjemme, ( tror han er bange for at jeg lige pludselig føder i bilen eller noget )

men hvor kunne det altså være kanont hyggeligtOg TAK fordi du skrev til mig om det...

Jeg så med da du fødte Live Iiiiih du klarede det jo heeeelt super fantastisk... kan faktisk huske at jeg sad lige fra kl 22 til du havde født, og jeg sad med mega tandpine den Nat faktisk, og så tog jeg en morfinpille, og blev såååååå skæv, så jeg havde en hyggelig nat i jeres selsskab

Anmeld

26. december 2012

MariaKyedDK

Posey skriver:

Jeg fødte på Holbæk sygehus for 2 år siden, og har kunne positivt at sige om det, dem kan du være helt trygge ved 

Okay mange tak for det

Anmeld

27. december 2012

Zafir

MariaKyedDK skriver:

Mange tak for Info

jeg læste lige om dem på deres side, og hold nu op hvor kunne jeg godt tænke mig at føde hjemme på den måde håber og håber at hele min graviditet forløber perfekt så jeg kan få lov til det. manden synes det vil være super fedt hvis jeg kunne føde hjemme, ( tror han er bange for at jeg lige pludselig føder i bilen eller noget )

men hvor kunne det altså være kanont hyggeligtOg TAK fordi du skrev til mig om det...

Jeg så med da du fødte Live Iiiiih du klarede det jo heeeelt super fantastisk... kan faktisk huske at jeg sad lige fra kl 22 til du havde født, og jeg sad med mega tandpine den Nat faktisk, og så tog jeg en morfinpille, og blev såååååå skæv, så jeg havde en hyggelig nat i jeres selsskab

Så er det jo bare at tage kontakt til dem, der er intet tabt - for du kan altid vælge det fra på et senere tidspunkt. MEEEEN - det har du sikkert ikke lyst til alligevel.

Held og lykke med det - hvornår skal det være?

Anmeld

27. december 2012

MorTilMineBørn

Jeg bor selv i Slagelse og har termin d. 13. Marts. 

Jeg har valgt Holbæk sygehus da jeg kun har hørt negativt om Næstved. Jeg vil hellere køre det lille stykke længere og føle mig mere tryg 

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

Zafir skriver:

Så er det jo bare at tage kontakt til dem, der er intet tabt - for du kan altid vælge det fra på et senere tidspunkt. MEEEEN - det har du sikkert ikke lyst til alligevel.

Held og lykke med det - hvornår skal det være?

Mange Tak -  ifølge min egen beregning d. 23 august 2013

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

Angel-T skriver:

Jeg bor selv i Slagelse og har termin d. 13. Marts. 

Jeg har valgt Holbæk sygehus da jeg kun har hørt negativt om Næstved. Jeg vil hellere køre det lille stykke længere og føle mig mere tryg 

Ja det forstår jeg godt, men det er også bla. derfor jeg oprette denne tråd, for at evt. se om Næstved virkelig skulle være så slem ?

der findes 1 million forskellige fødsler, og personer ,. og alle oplever ting forskelligt.

og altså da jeg fødte min søn på slagelse sygehus i 2006 , havde jeg en ret dårlig oplevelse med de jordmødre jeg fik tildelt mig, der var nemlig ikke plads til mig den nat , og så fik jeg to jordmødre som var udlandske og fattede ik hvad de sagde, og de kunne ikke gøre de rigtige ting for mig... så jeg var sindsygt bange.

det var en lorteoplevelse, men hvis jeg havde kunne føde på slagelse igen, havde jeg da gjort det, for forhåbenligt vil det blive anderledes denne gang.

Anmeld

27. december 2012

Tøs85

Jeg fik kejsersnit på Holbæk og kan kun anbefale holbæk sygehus.. De er enormt søde og hjælpsomme når man er førstegangsfødende.. Jeg ved ikke hvordan det fungere under selve fødslen da jeg jo fik kejsersnit, men det må være nogle af de samme jordmødre og sygeplejesker.. Rigtig søde og man er der under gode forhold..

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

Tøs85 skriver:

Jeg fik kejsersnit på Holbæk og kan kun anbefale holbæk sygehus.. De er enormt søde og hjælpsomme når man er førstegangsfødende.. Jeg ved ikke hvordan det fungere under selve fødslen da jeg jo fik kejsersnit, men det må være nogle af de samme jordmødre og sygeplejesker.. Rigtig søde og man er der under gode forhold..

Tak for svar dejligt du havde en god oplevelse

Anmeld

27. december 2012

Zafir

MariaKyedDK skriver:

Mange Tak -  ifølge min egen beregning d. 23 august 2013

Ahhhh Så er der god tid til at gå og nyde den store mave, i vores forhåbentligt varme sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.