Er det okay, at jeg er skuffet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Altså Jeg ved godt at det er ikke str. eller noget der gælder om julen. Men min storebror har fået en gave for ca. 1000 kroner af min far og hans kone, min søster har fået for 500, og jeg har fået for 300!?
Jeg har betalt mere for deres gaver end de har til mig! 

Er det okay at jeg er en smule skuffet, er hvad ville i have blevet, hvis det var jer, der var mig? 

kan godt forstå du er skuffet, men hvordan ved du at deres har kostet det du siger? Nogengange kan det være svært at vurdere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

kan godt forstå du er skuffet, men hvordan ved du at deres har kostet det du siger? Nogengange kan det være svært at vurdere.

Altså min bror har fået et par nye g-star bukser .. Den slags ved jeg ikke er helt billige! Min Søster har fået et par hører telefoner hvor jeg kender prisen da jeg har nogle magen til.. 
Jeg kender prisen på min egen, fordi jeg har en trøje magen til, i en anden farve .. 

Anmeld

25. december 2012

Benjamins'mor

Var også blevet skuffet...

Blev jeg så også da jeg åbnede min gave fra min farmor...

4 eyelinere, 2 grå, 1 blå og 1 brun og en lipgloss.

- skal lige siges - jeg bruger aldrig makeup.

Min lillesøster på 13 fik også 4 eyelinere og så en Halskæde, hun bruger heller ikke makeup.

Anmeld

25. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ja det er jeg også vildt mærkelig over..

Også bare lige noget jeg også er mærkeligt .. Min fars kone har fået en ny iPhone af min far :s 

Altså, er det ikke en VILDT mærkelig forskelsbehandling af børn og kæreste? Altså, jeg forstår slet ikke gaverne i år. 

Jeg kan forstå, du sammenligner din gave med dine søskendes - men jeg kan intet galt se i, at din far giver sin kone en dyrere gave, end han giver sine, går jeg ud fra, voksne børn. Jeg kan ikke se nogen grund til, at man som forældre skal blive ved at sætte gaverne til sine børn højest, når de er blevet voksne. 

Anmeld

25. december 2012

Camilla <3

Mor og meget mere skriver:

Jeg kan forstå, du sammenligner din gave med dine søskendes - men jeg kan intet galt se i, at din far giver sin kone en dyrere gave, end han giver sine, går jeg ud fra, voksne børn. Jeg kan ikke se nogen grund til, at man som forældre skal blive ved at sætte gaverne til sine børn højest, når de er blevet voksne. 

Men så kan man sige, at det i hvertfald ikke er fordi pengene har været små, og at det så er derfor. 

Til TS: Så kan jeg godt forstå du bliver skuffet.  

Anmeld

25. december 2012

Alína Hólm

Julen er til at fejre Jesus Kristus fødsel, det er tankederhen tæller?? Ikke prisen på jeres gaver! Jeg ville have været glad for et kort så længe folk husker mig! I det mindste får i da noget???

Anmeld

25. december 2012

TeamRocket

Nja det ville jeg ikke studse over. Så snart man er voksen er man så ikke lidt ovre den der han fik for mere end mig fase hvor man føler sig snydt? ;-) altså det ene år fik jeg for 150 kr i fødselsdagsgave, et par mdr efter fik min søster for 25000 kr, ret stor forskel men i det store og hele blir jeg nok ikke snydt, sådan tænker jeg.

Anmeld

25. december 2012

Masig

Anonym skriver:

Altså Jeg ved godt at det er ikke str. eller noget der gælder om julen. Men min storebror har fået en gave for ca. 1000 kroner af min far og hans kone, min søster har fået for 500, og jeg har fået for 300!?
Jeg har betalt mere for deres gaver end de har til mig! 

Er det okay at jeg er en smule skuffet, er hvad ville i have blevet, hvis det var jer, der var mig? 

Nej jeg var bestemt ikke blevet skuffet. Gaver har intet med beløb at gøre, men handler om at give noget, som man mener folk bliver glade for. Personligt synes jeg det er lidt barnligt at blive fornærmet over gavernes beløb, jeg er sikker på der er gjort hvad man kunne for at finde gode gaver til alle. Og den gave de mente var perfekt til dig har tilfældigvis bare været billigere end dine søskendes gaver. 

Jeg aner intet om hvad hverken mine gaver eller min søsters gaver fra vores forældre har kostet og jeg kunne aldrig drømme om at spørge eller bare tænke over det. 

Det vigtigste er vel at have en hyggelig aften med familien og bare være glad for man overhovedet får gaver!!! 

Anmeld

25. december 2012

anynom

Anonym skriver:

Altså min bror har fået et par nye g-star bukser .. Den slags ved jeg ikke er helt billige! Min Søster har fået et par hører telefoner hvor jeg kender prisen da jeg har nogle magen til.. 
Jeg kender prisen på min egen, fordi jeg har en trøje magen til, i en anden farve .. 

Jeg tror du skal træde meget varsomt.
Du ved ikke om nogle af gaverne er købt på tilbud og hvis det er tilfældet kommer du til at fremstå meget utaknemmelig.

Anmeld

25. december 2012

Swerg

Sidste år fik min kæreste for 1000 kr og jeg fik for 100kr ... -jeg blev skuffet ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.