Er det okay, at jeg er skuffet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.223 visninger
43 svar
0 synes godt om
24. december 2012

Anonym trådstarter

Altså Jeg ved godt at det er ikke str. eller noget der gælder om julen. Men min storebror har fået en gave for ca. 1000 kroner af min far og hans kone, min søster har fået for 500, og jeg har fået for 300!?
Jeg har betalt mere for deres gaver end de har til mig! 

Er det okay at jeg er en smule skuffet, er hvad ville i have blevet, hvis det var jer, der var mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vil sige både og, tror også jeg havde været skuffet.

Anmeld

24. december 2012

B&J

jeg vil nok også blive skuffet, men igen hvis det virkelig var noget jeg havde ønsket mig var jeg nok ikke den er lidt svær

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg vil nok også blive skuffet, men igen hvis det virkelig var noget jeg havde ønsket mig var jeg nok ikke den er lidt svær

Jeg er da glad for den, men det var SLET ikke noget der stod på ønskesedlen. 

Anmeld

24. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg er da glad for den, men det var SLET ikke noget der stod på ønskesedlen. 

ja så var jeg nok blevet skuffet. men da også mærkeligt din bror får for et beløb din søster et 2 beløb og du et 3 beløb

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja så var jeg nok blevet skuffet. men da også mærkeligt din bror får for et beløb din søster et 2 beløb og du et 3 beløb

Ja det er jeg også vildt mærkelig over..

Også bare lige noget jeg også er mærkeligt .. Min fars kone har fået en ny iPhone af min far :s 

Altså, er det ikke en VILDT mærkelig forskelsbehandling af børn og kæreste? Altså, jeg forstår slet ikke gaverne i år. 

Anmeld

24. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja det er jeg også vildt mærkelig over..

Også bare lige noget jeg også er mærkeligt .. Min fars kone har fået en ny iPhone af min far :s 

Altså, er det ikke en VILDT mærkelig forskelsbehandling af børn og kæreste? Altså, jeg forstår slet ikke gaverne i år. 

jo jeg syntes også det er lidt mærkeligt, men kæreste gaver det bestemmer de jo selv til hinanden men jeg har nok sådan børne må gerne være tæt på hinanden med mindre det er noget man virkelig har ønsket sig

Anmeld

24. december 2012

Vilgerneværegravid

Kan forstå der kan være en lille smule i forskel i pris på de gaver man giver sine børn, men det der er jo en stor forskel. Jeg var også blevet skuffet, hvis mine forældre havde gjort så meget forskel. Der er trods alt stor forskel på 1000kr og så 300kr! Havde været ligeglad, hvis det f.eks. havde været 100kr..

Anmeld

24. december 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg ville også være skuffet! Snakkede du ikke med din far om det ? 

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg ville også være skuffet! Snakkede du ikke med din far om det ? 

Nej, har tænkt mig at tage snakken med ham når vi er alene. Gider ikke lave et stort nummer ud af det her på denne aften. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.