MariaKyedDK skriver:
forstår din bekymring rigtig meget, men jeg tror altså at hvis fostret er dødt, tror jeg man på en eller anden måde kan mærke det,...
udover de sædvanlige symptomer på graviditet, jeg havde en veninde som var gravid og glad, men hun sagde at : hun blev tit nødt til at gå å toilettet og lave '' stort'' for ellers belv hun dårlig, og et par dage efter fandt hun så ud af at fosteret var gået til!
så tror altså man mærker et eller andet til det... men jeg er ikke sikker for jeg er ikke ekspert på det område.
Desværre behøver man ikke mærke noget til det, før der er gået noget tid. Et foster kan godt gå til, men kroppen "opdager" det måske først flere uger senere og reagerer først på det da. 
Til TS: Jeg synes, det lyder som en god idé med en tryghedsscanning, men vil da så også berolige dig med, at det som oftest går godt, når der først er set hjerteblink. Jeg har dog selv oplevet at abortere, selvom der var set hjerteblink, MEN det sker vist ikke så ofte, så prøv at fokusere på det lille hjerte der bankede, og som sikkert stadig banker løs. 
En tryghedsscanning giver dog kun meget midlertidig sjælefred, eftersom (hvis du er ligesom mig!) der ikke vil gå mange dage, før du IGEN begynder at tænke "jamen den kan jo godt være gået til siden sidste scanning..."
En graviditet ER bare en tid med masser af bekymringer, specielt 1. trimester. Det er da først nu her efter MD at jeg er begyndt at slappe af!
Og du kan vist lige så godt vænne dig til det, for efter sigende hører det med til at blive mor. 
Glædelig jul. 
Anmeld