banana3 skriver:
Jeg VED jeg ikke skal klage over ikke at have nogen graviditets symptomer, men det sætter også bare SÅ mange tanker igang. Jeg er hele tiden så bange for at den lille spire simpelthen er død, jeg vil jo ikke have en jordisk chance for at finde ud af det! Hvor er det dog træls! Det fandme heller ikke mange gange man kommer til scanning, andet end at man kan betale i dyre domme for det, og det kan jeg tydeligt mærke at jeg kommer til ! Hvor er det træls med alle de dumme tanker. Jeg er begyndt slet ikke at have lyst til at kigge på babytøj osv. For tænk hvis det alligevel ikke bliver aktuelt.. Åhhh..
Nu glæder jeg mig bare til NF
Jeg kan sagtens forstå din bekymring! Jeg havde det på samme måde, på trods af voldsom kvalme. Tror de fleste gravide på et tidspunkt forestiller sig at babyen er gået til.
Heldigvis går det jo i de fleste tilfælde godt.
Husk at man ikke behøver at have det dårligt når man er gravid. Man kan endda have en masse graviditets-symptomer, selv om babyen er død. Så det er ingen sikkerhed.
Hvis du er meget utryg, kan du jo købe en scanning. Hvor langt er det du er nu?
Vi købte ingen ting før kønsscanning. Jeg ville ikke have det i huset, hvis det nu gik galt.
Mange tanker til dig 
for at alt er som det skal være!
Anmeld