NYT eller genbrugs udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

morethanperfect

Vi har købt ALT brugt .. 

Bortset far sutter naturligvis .. Syns det er ulækkert at en anden baby har haft dem i munden .. Så de blir skam købt fra nye af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

MHB

Altså nu kommer vores bandit først til april, men vi er gået i gang med at kigge efter gode brugte sager rundt omkring. Vi har købt barnevogn brugt.

Vi  har fået/arvet/lånt autostol, tøj, legetøj og alverdens andre gode sager af min søster der fik en søn sidste år. Babyalarmer får vi fra min svigerinde. Vores vugge/babyseng går i arv i min familie så den er der også styr på. 

Vi køber sutter fra nyt, så stor en udskrivning er det ikke og vil gerne have de er nye! 

Puslebordet køber vi et skuffedarius i den rigtige størrelse i genbrugsbutikken og så bygger den kommende far en dims til at ligge på så den passer til en puslepude (som i øvrigt også er brugt før men har fået nyt betræk). 

Anmeld

21. december 2012

tarkoflen

Jeg vil gerne have barnevognen fra ny, det er ikke et must, men vi er så heldige at få den i gave

Ellers er madrasser og dyner noget jeg også gerne vil have fra nyt!

Autostol kan vi låne af nogle venner og jeg er sikker på, at de ikke har været indblandet i uheld!

Ja selvfølgelig sutter og sådan noget

Men jeg tror der er det, jeg vil have nyt, resten er jeg ligeglad med om er nyt eller brugt... Det er ikke så vigtigt for mig! Alt der kan vaskes, har jeg ikke et problem med

kom lige i tanke om, at sko ville jeg heller aldrig købe brugt eller arve! børns fødder er skrøbelige og alle mennesker går forskelligt, så det skal være nyt i min verden også til mig selv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.