NYT eller genbrugs udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

baby012

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej 

Jeg tænker over en masse for tiden. 

Hvad er mest fornuftigt og hvad økonomisk praktisk at anskafe sig ny eller brugt.?? 

Barskriv gerne hvorfor.? Og hvor man kan finde tingene.??   

Sko er RIGTIG vigtige at man ikke genbruger.. 

Alle børn træder forskelligt, og de kan komme til at træde skævt hvis barnet som havde skoene før træder på en anderledes måde .. Og det er ikke så godt for dem senere i livet .. 

Derud over har vi købt ny kravlegård, barnevogn, klapvogn, babyalarm, seng , legetøj .. Alt tøj (næsten) er en foræring så vi har tøj herhjemme til ungerne fylder to 

Sengetøj er også nyt, samt dyner og puder er nye  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

modesty

Vi har købt ALT udstyr brugt, på nær babyalarmer og flexi bath. Vi har nok sparet i nærheden af 10.000 kr., hvis ikke mere. Alt er købt på dba.dk.

Anmeld

20. december 2012

Anonym8827

modesty skriver:

Vi har købt ALT udstyr brugt, på nær babyalarmer og flexi bath. Vi har nok sparet i nærheden af 10.000 kr., hvis ikke mere. Alt er købt på dba.dk.

Det er jo også sindsygt fed at have sparet så meget.  

Så for jeg da nogeT at tænke over, mine veninder ligger også inde med alverdens ting, så jeg har vist redet mig selv en masse penge  

Anmeld

20. december 2012

dukke

Jeg ville købe nye sutter

Anmeld

20. december 2012

Anonym8827

dukke skriver:

Jeg ville købe nye sutter

jeg har ellers hørt at der ikke være nogen fare for det. Fra sundhedsplejske  

men nu må vi se søde  

Anmeld

20. december 2012

dukke

jeg har ellers hørt at der ikke være nogen fare for det. Fra sundhedsplejske  

men nu må vi se søde  

Det jo det søde men de ligger også og bliver mører og så ville jeg søger for det er sutter man kan få i Danmark så i ikke får samme problem som vi har nu

Anmeld

20. december 2012

Anonym8827

Nej, der skal ingen Manchester uni. Sutter i den kommendes mund.

Eller kun en form for farve.. Haha
Den tossede knægt.!!

Hvad har du/i endelig tænkt jer med sutter til lille prinsessen.?

Anmeld

20. december 2012

Pige2009

Jamen vi har et puslebord og hynde, sutter og flasker. Små og store ml.  

Vi har en masse sutter, som jeg har skålet et par gange, og proppet i plastikposer. 

Barnevogn eller kombi vogn.??

hvad er mest praktisk.? hvis det er et sommer barn, er en kombivogn god siger de i babysam. 

Men banevognen er bare så nem at transpoterer ting i osv. 

Vil helt klar anbefale en specifik barnevogn, da liggemålet ofte er større end i kombi. Min datter har brugt sin barnevogn til hun fyldte 3 år, så det har været en god investering

Anmeld

20. december 2012

Pige2009

Lahn11 skriver:

Sko er RIGTIG vigtige at man ikke genbruger.. 

Alle børn træder forskelligt, og de kan komme til at træde skævt hvis barnet som havde skoene før træder på en anderledes måde .. Og det er ikke så godt for dem senere i livet .. 

Derud over har vi købt ny kravlegård, barnevogn, klapvogn, babyalarm, seng , legetøj .. Alt tøj (næsten) er en foræring så vi har tøj herhjemme til ungerne fylder to 

Sengetøj er også nyt, samt dyner og puder er nye  

Agree... Sko og autostol medmindre man har venner eller familie, man kan overtage fra, så man ved, de ikke har været udsat for nogen uheld

Anmeld

20. december 2012

MorDk

Uh jeg er FAN af at købe brugt! Man kan spare en hulens masse penge! Det eneste jeg ALDRIG ville købe brugt er:

• Sutter/sutteflaske

• Sko

• Babyalarmer

• Puslepude

• Stofbleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.