Mitallerstørsteønske skriver:
Hej 
Jeg tænker over en masse for tiden.
Hvad er mest fornuftigt og hvad økonomisk praktisk at anskafe sig ny eller brugt.??
Barskriv gerne hvorfor.? Og hvor man kan finde tingene.??

Med undtagelse af Autostol, baby-alarm, madresser, sut og sutteflaske osv. er alt vores brugt. Købt gennem DBA. Det hele så sprit-nyt ud og man ville aldrig kunne have gættet det var brugt. Nu bruges det til nr 2 og det ser stadigvæk nyt ud fordi mange af tingene er der jo ikke som sådan slid på. Vi købte f.eks tremmeseng, juniorseng, skriftbord, skab, altan-barnevogn, klapvogn osv. Det har kostet ca 1/3 del af de penge vi ellers ville have brugt. For mig har det noget med økonomi af gøre men ligeså meget fordi jeg ikke ønsker at forbruge for alt for meget nyt, så længe der er noget lign. i næsten lige så god stand som sælges brugt.
Hver gang jeg har købt noget brugt, har jeg set hvad nyprisen ville have været og sat det beløb ind som vi har sparet på pigens børneopsparing. Min filosori er, at hun hellere vil have alle de ekstra pengene når hun engang skal ud og købe en lejlighed og lign. end at have haft et nyt puslebord da hun var spæd 
Tillykke med den lille i mavsen.

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Anmeld