NYT eller genbrugs udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Hullabullabulla

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej 

Jeg tænker over en masse for tiden. 

Hvad er mest fornuftigt og hvad økonomisk praktisk at anskafe sig ny eller brugt.?? 

Barskriv gerne hvorfor.? Og hvor man kan finde tingene.??   

Har en søster med 2 børn så har arvet vugge, el del legetøj, sengetøj og dyner derfra..  vi har købt barnevogn og autostol fra ny - og får babyalarmer og badekar.. Tøj har jeg købt brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

MortilElias2010

Hej 

Jeg tænker over en masse for tiden. 

Hvad er mest fornuftigt og hvad økonomisk praktisk at anskafe sig ny eller brugt.?? 

Barskriv gerne hvorfor.? Og hvor man kan finde tingene.??   

Apropos hvis du vil købe brugt, så har vi en en Tremmeseng i Regnbuens farver og en Odder barnevogn plus sengetøj, lagen, pude, madras til begge dele og en barnevognssele samt et barnevognsnet med blå ugler til salg - brugt til et barn fra ikke-ryger hjem til salg  

Anmeld

20. december 2012

L&V

MortilElias2010 skriver:

Apropos hvis du vil købe brugt, så har vi en en Tremmeseng i Regnbuens farver og en Odder barnevogn plus sengetøj, lagen, pude, madras til begge dele og en barnevognssele samt et barnevognsnet med blå ugler til salg - brugt til et barn fra ikke-ryger hjem til salg  

Har du en annonce på barnevognen

Anmeld

20. december 2012

MortilElias2010

Månsson skriver:

Har du en annonce på barnevognen

Nej har ikke oprettet en endnu, har slet ikke haft tid til at tage billeder osv. - vi snakkede bare om det herhjemme og da vi ikke har planer om familieforøgelse her lige om lidt er der ingen grund til at have det stående og så kan vi lige så godt sælge 

Anmeld

20. december 2012

L&V

MortilElias2010 skriver:

Nej har ikke oprettet en endnu, har slet ikke haft tid til at tage billeder osv. - vi snakkede bare om det herhjemme og da vi ikke har planer om familieforøgelse her lige om lidt er der ingen grund til at have det stående og så kan vi lige så godt sælge 

Nej det kan jeg da godt se.. Hva model, farve, stel og stand

Anmeld

20. december 2012

Zafir

Vi har altid brugt brugt udstyr til vores børn. Det har virket fantastisk. Fået af familie og venner, samt købt på dba.dk fx.

Anmeld

20. december 2012

MortilElias2010

Månsson skriver:

Nej det kan jeg da godt se.. Hva model, farve, stel og stand

Den er sort, aner ikke noget om stellet, Odder, stand: Fin stand  Må hellere tage et billede for har altså ikke interesseret mig så meget for den udover at det var en barnevogn min søn kunne sove i - og fra tid til anden stadigvæk mener han kan ligge i og sove til middag men det er altså blevet umuligt da han er for lang. Har han været længe men det syntes han ikke selv og han sov gladeligt 4-5 timer i den helt op til hans 2.5 års alder 

Anmeld

20. december 2012

dukke

Nej, der skal ingen Manchester uni. Sutter i den kommendes mund.

Eller kun en form for farve.. Haha
Den tossede knægt.!!

Hvad har du/i endelig tænkt jer med sutter til lille prinsessen.?

Ja vi har en masse mam sutter så den bruger vi hvis hun vil ha dem

Anmeld

20. december 2012

AnnaB.

Tøj til de første måneder er rigtig smart at låne, idet babyen vokser så hurtigt, at man ellers køber nyt hele tiden. Og så er det også ekstra hyggeligt at købe tøj selv, når man eeeeendelig står og mangler

Vi købte barnevogn fra ny både fordi vi vidste at vi ville komme til at bruge den rigtig meget, og fordi vi tænker at der kommer en lillebror eller søster på et tidspunkt, der kan overtage den.

Alarmer og alt der ellers er af ting til babysikkerhed skal være nyt.

Tænker I på at købe en bæresele, så find en på den Blå Avis - der er virkelig mange der har næsten nye til salg til billige penge. Brug i det hele taget den blå avis

Anmeld

21. december 2012

L&V

MortilElias2010 skriver:

Den er sort, aner ikke noget om stellet, Odder, stand: Fin stand  Må hellere tage et billede for har altså ikke interesseret mig så meget for den udover at det var en barnevogn min søn kunne sove i - og fra tid til anden stadigvæk mener han kan ligge i og sove til middag men det er altså blevet umuligt da han er for lang. Har han været længe men det syntes han ikke selv og han sov gladeligt 4-5 timer i den helt op til hans 2.5 års alder 

Godt at høre der er andre med små sovetryner. Får altid smidt i hovedet at der må være noget galt med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.