Miss Kat skriver:
Ej ok, det var da heller ikke ligefrem optimalt før en scanning.
Jeg kan godt forstå, du var lidt rundtosset efter sådan et par nætter!
Jeg havde også selv gået og været bekymret og stresset over nogle forskellige ting før scanningen, men de forsvandt som dug for solen, da vi så lillepigen rode rundt. 
Hvordan har I det nu, efter der er gået nogle dage? Jeg synes, det er helt fantastisk at kunne kalde hende for hende. Hun er et lille menneske i mine øjne nu, og ikke længere "bare" et udefinérbart foster. Det er først nu, jeg rigtig forstår, der er et lille barn på vej til os. 
Nej det var helt elendig timing!
Jeg havde været så nervøs for, at der skulle være noget galt, for det kunne jeg slet ikke overskue, og jeg var bange for, at det jeg troede var små spark måske var nogle nerver, og at det var fordi der var noget galt! Fjollet, men ja sådan havde jeg det!
Mine bekymringer er også væk nu

jeg synes stadig,at det er meget mærkeligt at hun ligger derinde og hygger sig! Men jeg glæder mig jo helt ualmindelig meget til at maven bare vokser, lillepigen vokser og alt er godt

det er så spændende!
Jeg synes det er skønt at vide, at det er en pige, og man kan knytte sig til en hende og ikke "bare" en baby! Men jeg har ikke helt vænnet mig til at sige hende

hun bliver stadig jævnligt omtalt for babyen, og så rettet bagefter til hende

Hvad sagde de til jer omkring kønnet? Til os sagde hun, at de to hvide streger indikerede at det var en pige og at det med stor sandsynlighed er en pige, men hun var ikke meget for at vise det, så jeg er tænker nu bagefter om hvor sikker skanningssygeplejersken nu var

meeen jeg tror nu hun var ret sikker, ellers havde hun ikke sagt det sådan