Miss Kat skriver:
Vi var til MD-scanning i går. Som altid var jeg jo et rystende nervevrag af nervøsitet. Jeg har kun mærket en smule til baby og hver eneste gang bare bildt mig ind, det nok bare var luft og ikke baby, så jeg var nervøs for at den var gået til på én eller anden måde. Også fordi min mave simpelthen er så lille endnu, og folk er begyndt at stille spørgsmålstegn ved, om jeg husker at spise og om jeg er sikker på, alt er som det skal være (i grunden ret tarveligt).
Nå, men der lå HUN jo så og rodede rundt! Vi venter en lille pige!!
Min mand har altså gættet korrekt ved samtlige af sine børn nu! Hvilket vil sige, han har gættet kønnene på alle sine fire børn, hvilket vel burde være statistisk umuligt, men hans 6. sans tager sjældent fejl. Dejligt at vide, hun ER en hun.
Desuden ligner hun samtlige kvinder på både sin mødrende og fædrende side, for hun var så snotstædig at hun nægtede at vende sig om, på trods af jordemoderens skubben og masen. Først da jordemoderen opgav, vendte hun sig da lidt, så vi aller nådigst fik lov at se hende i profil.
Hun så fuldstændigt fin ud, der var intet at komme efter og hun tager på, som hun skal, hvilket beroligede mig meget! Hun vejer 300 gram og hendes hjerte er på størrelse med en lillefingernegl... Awww 
Om aftenen besøgte vi mine forældre og viste billeder, samt fortalte dem kønnet og navnet på deres kommende barnebarn. De var overlykkelige. Vi vælger at give hende pigeversionen af min brors navn som mellemnavn, så han var så rørt at han slet ikke forstod det, da vi fortalte ham det.
Åh altså, en smuk og livsbekræftende dag, og nu kan julefreden sænke sig! Beklager, det blev lidt langt, men jeg er bare så glad. Hav en skøn jul, piger!

Billede nr. 1: Hun ligger og kysser moderkagen (som i øvrigt ligger udad, så det er nok derfor, jeg ikke mærker hende så meget endnu).
Billede nr. 2: En fod og en hånd! 
Billede nr. 3: Closeup af hendes over- og underlæbe samt næse.