Hej tøser.
Min mand og jeg står i et dilemma. Vi gik af med vores hund for et halvt års tid siden, da vi ville få noget større at bo i for vores børn skyld. Det var ikke af vores gode vilje og slet ikke min mands. Men sådan blev det. Dette sted vi bor, må man ikke have en stor hund. Det er der dog mange der har og har haft siden sep hvor vi flyttede ind.
Denne hund står stadigvæk i mit navn og der skulle være en "prøveperiode" hvor den står i mit navn. Idag bliver jeg ringet op af politiet om at hunden er fundet på vejene hvor den bare var løbet rundt. (den er sort) så heldigvis er der ikke sket noget.
Vi ringer til dem der havde overtaget den. Som ikke vidste han den var løbet hjemmefra. Vi havde ringet til hjemme telefonen først, der var optaget (så nogen må have været hjemme) der efter bliver der sagt "vi henter ham om 5 min" på intet tidspunkt blev der spurgt om han havde det godt? de virkede total ligeglade.... og det virkede ikke som om det er første gang. Da vi siger vi vil hente ham hjem i røret bliver der lagt på 2 gange. 
og det skal siges jeg ringet til politi stationen for at høre om de havde hentet ham en halv time efter og der var de lige kommet. Og det tager to min for dem at køre derover. 
Havde I hentet ham hjem?
Det skal siges de er venner af min onkel og min onkel er tosset, og siger hvis vi henter ham, skal vi aldrig kontakte ham igen.. 
Anmeld