hvad havde I gjort??? Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.931 visninger
47 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Min mand og jeg står i et dilemma. Vi gik af med vores hund for et halvt års tid siden, da vi ville få noget større at bo i for vores børn skyld. Det var ikke af vores gode vilje og slet ikke min mands. Men sådan blev det. Dette sted vi bor, må man ikke have en stor hund. Det er der dog mange der har og har haft siden sep hvor vi flyttede ind.

Denne hund står stadigvæk i mit navn og der skulle være en "prøveperiode" hvor den står i mit navn. Idag bliver jeg ringet op af politiet om at hunden er fundet på vejene hvor den bare var løbet rundt. (den er sort) så heldigvis er der ikke sket noget.

Vi ringer til dem der havde overtaget den. Som ikke vidste han den var løbet hjemmefra. Vi havde ringet til hjemme telefonen først, der var optaget (så nogen må have været hjemme) der efter bliver der sagt "vi henter ham om 5 min" på intet tidspunkt blev der spurgt om han havde det godt? de virkede total ligeglade.... og det virkede ikke som om det er første gang. Da vi siger vi vil hente ham hjem i røret bliver der lagt på 2 gange.

og det skal siges jeg ringet til politi stationen for at høre om de havde hentet ham en halv time efter og der var de lige kommet. Og det tager to min for dem at køre derover.

Havde I hentet ham hjem?

Det skal siges de er venner af min onkel og min onkel er tosset, og siger hvis vi henter ham, skal vi aldrig kontakte ham igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

LR85

Ja jeg tror faktusk jeg ville hente den. 

Anmeld

14. december 2012

Vilgerneværegravid

Træls.. Det er en svær situation.. Kan du ikke spørge stille og rolig om de er trætte af at have den? For så kan I finde et andet hjem til den.. Det er vel stadig din hund? 

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Ja jeg tror faktusk jeg ville hente den. 

Tak for svaret. Jeg har virkelig også lyst til at hente ham.

Min mand tudede.  De var uforskammede i telefonen og det sammen var min onkel.

Men skulle bare høre om vi var helt tossede.

Anmeld

14. december 2012

Vilgerneværegravid

Men tror også jeg havde hentet den..

Anmeld

14. december 2012

come2

Anonym skriver:

Hej tøser.

Min mand og jeg står i et dilemma. Vi gik af med vores hund for et halvt års tid siden, da vi ville få noget større at bo i for vores børn skyld. Det var ikke af vores gode vilje og slet ikke min mands. Men sådan blev det. Dette sted vi bor, må man ikke have en stor hund. Det er der dog mange der har og har haft siden sep hvor vi flyttede ind.

Denne hund står stadigvæk i mit navn og der skulle være en "prøveperiode" hvor den står i mit navn. Idag bliver jeg ringet op af politiet om at hunden er fundet på vejene hvor den bare var løbet rundt. (den er sort) så heldigvis er der ikke sket noget.

Vi ringer til dem der havde overtaget den. Som ikke vidste han den var løbet hjemmefra. Vi havde ringet til hjemme telefonen først, der var optaget (så nogen må have været hjemme) der efter bliver der sagt "vi henter ham om 5 min" på intet tidspunkt blev der spurgt om han havde det godt? de virkede total ligeglade.... og det virkede ikke som om det er første gang. Da vi siger vi vil hente ham hjem i røret bliver der lagt på 2 gange.

Havde I hentet ham hjem?

Det skal siges de er venner af min onkel og min onkel er tosset, og siger hvis vi henter ham, skal vi aldrig kontakte ham igen..

jeg tror jeg havde hentet den.

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Træls.. Det er en svær situation.. Kan du ikke spørge stille og rolig om de er trætte af at have den? For så kan I finde et andet hjem til den.. Det er vel stadig din hund? 

Jamen så tager vi ham tilbage, da næsten alle hernede har store hunde og vi vil gerne have ham igen. Så dette er ikke et problem, vi mente bare det ville være synd for deres datter, hvis vi hentede ham. Men det ska ikke være på bekostningen af hunden.

Og politimanden vi snakkede med lød det som om hunden havde været i deres varetægt lææænge.  

Anmeld

14. december 2012

heaven

ingen tvivl - jeg havde hentet den.... juridisk er den jo stadig din, og hvis de ikke behandler den ordenligt, så fortjener de den ikke

og hvis andre kan/må have en større hund alligevel - der hvor i bor - så kan/må i vel også...

Jannie

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

heaven skriver:

ingen tvivl - jeg havde hentet den.... juridisk er den jo stadig din, og hvis de ikke behandler den ordenligt, så fortjener de den ikke

og hvis andre kan/må have en større hund alligevel, så kan/må i vel også...

Jannie

tak for svaret. Vi må egentlig ikke. Men folk har boet her siden sep og de har ingen klager fået. Og han er en sød og velopdragen hund som ikke skaber opmærksomhed.

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

jeg tror jeg havde hentet den.

tak for svaret... Skulle bare høre om vi var helt væk.

Da min onkel mener det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.