Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AMtrier skriver: Det er jo også det du skal vise frem, resten må være privat hehe
Det er jo også det du skal vise frem, resten må være privat hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Ja ja bedre sent en aldrig =) Jeg havde en eller anden forestilling om, at jeg skulle tage billeder hver uge, fra start af, ja sådan blev det så ikke, men nu er der taget billeder, og dem der er nysgerrige, kan se det her
Ja ja bedre sent en aldrig =) Jeg havde en eller anden forestilling om, at jeg skulle tage billeder hver uge, fra start af, ja sådan blev det så ikke, men nu er der taget billeder, og dem der er nysgerrige, kan se det her
La´chrissen skriver: Sikke en fin mave. Dejligt at se det kan lykkes
Sikke en fin mave. Dejligt at se det kan lykkes
Hvor er du fin!
Faith skriver: Hvor er du fin!
tarkoflen skriver: Tusind tak Og ja det kan lade sig gøre, og jeg for hver og en af jer, der stadig kæmper!
Tusind tak Og ja det kan lade sig gøre, og jeg for hver og en af jer, der stadig kæmper!
tarkoflen skriver: Tusind tak glæder mig så meget til at se, hvem der gemmer sig derinde
Tusind tak glæder mig så meget til at se, hvem der gemmer sig derinde
Det kan jeg virkelig godt forstå! Det er så spændende!
tarkoflen skriver: Tusind tak synes selv det er pænest med tøj på synes bare den ser lidt tyk ud, når jeg ikke har tøj på...
Tusind tak synes selv det er pænest med tøj på synes bare den ser lidt tyk ud, når jeg ikke har tøj på...
haha sådan har jeg det også - jeg ser bare tyk ud uden, men med tøj på er den fin, og som om den også ser større ud med tøj?
FrkZier skriver: haha sådan har jeg det også - jeg ser bare tyk ud uden, men med tøj på er den fin, og som om den også ser større ud med tøj?
Faith skriver: Det kan jeg virkelig godt forstå! Det er så spændende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128