Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ditski skriver: Hvor er du rigtig fin, det klær dig
Hvor er du rigtig fin, det klær dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Ja ja bedre sent en aldrig =) Jeg havde en eller anden forestilling om, at jeg skulle tage billeder hver uge, fra start af, ja sådan blev det så ikke, men nu er der taget billeder, og dem der er nysgerrige, kan se det her
Ja ja bedre sent en aldrig =) Jeg havde en eller anden forestilling om, at jeg skulle tage billeder hver uge, fra start af, ja sådan blev det så ikke, men nu er der taget billeder, og dem der er nysgerrige, kan se det her
ih hvor du fin og gravid
Hvor er du altså fin
Vi fik heller ikke taget mange billeder.Nok mest fordi jeg var på størrelse med en hval, og var så forfængelig at jeg kun ville have taget billeder når vi skulle noget, og jeg var "pyntet op"
FrkZier skriver: ih hvor du fin og gravid
Nessie skriver: Hvor er du altså fin Vi fik heller ikke taget mange billeder.Nok mest fordi jeg var på størrelse med en hval, og var så forfængelig at jeg kun ville have taget billeder når vi skulle noget, og jeg var "pyntet op"
sikke en fin babyhule
Giraffen skriver: sikke en fin babyhule
AMtrier skriver: hvor er du bare fin søde !
hvor er du bare fin søde !
tarkoflen skriver: Tusind tak søde, synes også den er ret fin, men mest når der er tøj på
Tusind tak søde, synes også den er ret fin, men mest når der er tøj på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128