Så fik vi taget det første billede af maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Miss BananaHammock

Fiiiin babyhule. Sidder lige hvor den skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Fiiiin babyhule. Sidder lige hvor den skal

Hi hi tusind tak! Ja ind til videre er der ikke noget der har sat sig alle mulige andre steder

Uhh nu er der ikke længe til, du får dit lille vidunder i armene det bliver vist en lang nat, jeg håber du kan få sovet bare lidt!

Anmeld

13. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Hi hi tusind tak! Ja ind til videre er der ikke noget der har sat sig alle mulige andre steder

Uhh nu er der ikke længe til, du får dit lille vidunder i armene det bliver vist en lang nat, jeg håber du kan få sovet bare lidt!

Jeg har været heldig og har "kun" fået lidt ekstra på lår, hofter og bagdel. Ingen dobbelthager og den slags. Men nu må tiden vise om det er en fordel når det skal af igen

Tjaa... jeg får nok sovet meget meget lidt. Heldigvis skal vi i biffen iaften og se hobitten, så kommer sent i seng og skal være på sygehuset 6.30 imorgen, så kommer ikke til at ligge længe og være søvnløs

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har været heldig og har "kun" fået lidt ekstra på lår, hofter og bagdel. Ingen dobbelthager og den slags. Men nu må tiden vise om det er en fordel når det skal af igen

Tjaa... jeg får nok sovet meget meget lidt. Heldigvis skal vi i biffen iaften og se hobitten, så kommer sent i seng og skal være på sygehuset 6.30 imorgen, så kommer ikke til at ligge længe og være søvnløs

Nøj det gider jeg godt, at det er mig, der ikke skal døje med dobbelthager

Jeg var inde og se hobitten i tirsdags, den er super god synes jeg! Godt du kan få tankerne lidt væk og forhåbentlig komme så sent i seng, at du falder om kuld

Jeg tænker på dig i morgen!

Anmeld

13. december 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Nøj det gider jeg godt, at det er mig, der ikke skal døje med dobbelthager

Jeg var inde og se hobitten i tirsdags, den er super god synes jeg! Godt du kan få tankerne lidt væk og forhåbentlig komme så sent i seng, at du falder om kuld

Jeg tænker på dig i morgen!

Tak søde

Anmeld

13. december 2012

trolden33

Sikke en fin mave... hi hi..  tror "desværre" min er samme størrelse, men jeg er kun i uge 11. Dog med barn nr 2 og jeg har ikke helt været så flink med at holde igen med kager de sidste par dage.

Dog holder jeg vægten ok, men man kan vist ikke helt sige at det er baby om optager pladsen hos mig.. hi hi.

Anmeld

13. december 2012

Babydrøm

tarkoflen skriver:

Ja ja bedre sent en aldrig =) Jeg havde en eller anden forestilling om, at jeg skulle tage billeder hver uge, fra start af, ja sådan blev det så ikke, men nu er der taget billeder, og dem der er nysgerrige, kan se det her

Fin fin mave 

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

trolden33 skriver:

Sikke en fin mave... hi hi..  tror "desværre" min er samme størrelse, men jeg er kun i uge 11. Dog med barn nr 2 og jeg har ikke helt været så flink med at holde igen med kager de sidste par dage.

Dog holder jeg vægten ok, men man kan vist ikke helt sige at det er baby om optager pladsen hos mig.. hi hi.

Hi hi godt med en undskyldning for at spise kager

Man bliver jo også hurtigere større anden gang, det er vores første barn, så der er ikke lavet plads på forhånd

Anmeld

13. december 2012

tarkoflen

AnnL skriver:

Fin fin mave 

Mange tak

Anmeld

13. december 2012

ditski

Hvor er du rigtig fin, det klær dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.