Har I haft problemer med håret som gravid? Gode råd søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Giraffen

lisbethita skriver:

Bare lige en update. En kollega gav mig et godt råd, fordi jeg sagde, at mit Kerastase hårkur, som ellers altid plejer at virke, at jeg skulle gå rundt med hårkuren en hel time med håret i håndklæde. Det gjorde jeg her til aften og faktisk synes jeg, at det hjalp!!

Lad os se, om det varer ved

uha hvad er det for en? for ku godt selv bruge lidt ekstra boost til håret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

lisbethita

Msommerbarn skriver:

Jeg har samme problem, dog ikke pga af graviditet, men fordi jeg har farvet hår så mange gange og sidst gik det galt, har ellers gjort og brugt det samme i rigtig mange år. Men der røj 15 cm af i min højre side, så slut med håret nede. 

Men jeg var inde i Matas og Købe Silica, det gør at hår og negle gror hurtigere, der er alle B vitaminer man har brug for så man må ikke spise B vitaminer ud over. Men om man må spise dem mens man er gravid vides ikke, jeg har ikke rørt dem siden jeg blev gravid, men det kan man jo spørge sin læge om. 

Men om ikke andet kan du begynde at spise det efter du har født? 
Du kan ihvertfald gå ind og læse om det på nettet

Tak :-) Jeg kigger på det og hører, hvad lægen siger. Tak for dit svar :-)

Anmeld

14. december 2012

lisbethita

B&J skriver:

det skal helt sikkert prøves så mit hår ikke stritter...

kan godt forstå du griner men mit hår er bare så grimt og jeg er så ked af mit hår især forhold til hvordan det så ud før ej hvor jeg savner mit lange lange smukke hår

HVOR ER DET BARE GODT AT VIDE, AT MAN IKKE ER ALENE!!!

Anmeld

14. december 2012

lisbethita

Giraffen skriver:

jeg tror man ka få det taget ved egen læge eller måske få en henvisning derfra

men det er noget med at det godt kan være et problem hvis man får for meget af nogle vitaminer - og spiser du sundt og varieret så er det slet ikke sikkert at vitaminer er en "go" ide hvis du allerede får det du har brug for...

måske nogle frisører også har nogle gode tips? hvis hun er rigtig go ka hun enda måske ud fra hårets tekstur og glans pejle lidt ind på hvad problemet ka være

jeg skyder lidt i blinde her, da jeg faktisk ikke har nogen som helst viden inden for området, men ved bare de kan så rigtig meget på selve håret

God pointe!! jeg må høre lægen ad :-)

Anmeld

14. december 2012

lisbethita

Giraffen skriver:

uha hvad er det for en? for ku godt selv bruge lidt ekstra boost til håret

Jeg har altid haft en favorit for Kerastase masqueintense. Den er bare SÅ god... så derfor undrede mig, at det ikke hjalp med 5 min. Men 1 time....i håndklæde OG skylde i koldt vand gjorde underværker. Tror det gælder for de fleste hårkure, måske??

KRAM

Anmeld

14. december 2012

B&J

lisbethita skriver:

HVOR ER DET BARE GODT AT VIDE, AT MAN IKKE ER ALENE!!!

jaaa så er vi to uldtotter der render rundt eller du var dit hår fik jo en ordenlig omgang igår

Anmeld

14. december 2012

lisbethita

B&J skriver:

jaaa så er vi to uldtotter der render rundt eller du var dit hår fik jo en ordenlig omgang igår

Jeg er faktisk ikke engang en uldtot i dag :-) Det er i hvert fald bedre!! Wehaa

Anmeld

14. december 2012

Giraffen

lisbethita skriver:

Jeg har altid haft en favorit for Kerastase masqueintense. Den er bare SÅ god... så derfor undrede mig, at det ikke hjalp med 5 min. Men 1 time....i håndklæde OG skylde i koldt vand gjorde underværker. Tror det gælder for de fleste hårkure, måske??

KRAM

hvor køber du den henne? det ku da være man lige sku prøve den...

hmm ka godt være det er bedst generelt med hårkur at gøre sådan

Anmeld

14. december 2012

B&J

lisbethita skriver:

Jeg er faktisk ikke engang en uldtot i dag :-) Det er i hvert fald bedre!! Wehaa

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Anmeld

14. december 2012

lisbethita

B&J skriver:

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

:-) He he..NÅÅ...nu må jeg hellere få arbejdet :-)!

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.