Hej piger,
Jeg har spurgt tidligere i dag, men prøver lige at omformulere min titel. Jeg har nemlig brug for gode råd og for at høre, om I har oplevet det samme.
Jeg er 35 og gravid med barn nr. 2. Under første graviditet voksede mit hår hurtigt og var lige og blev lækkert tykt. Jeg tabte dog hvad der føles som 50% af mit hår 3 mrd. efter fødsel. Det er aldrig rigtigt blevet det samme siden. Har ellers farvet mit hår siden jeg var 15 og har brugt glattejern hver dag i 10 år uden problemer.
Herefter har jeg været nødt til at holde op med at farve mit hår. Skal acceptere at jeg er mørkhåret, snøft, kan ikke bruge glattejern mere, vasker kun mit hår hver 4. dag og alligevel .... så er det helt umuligt, kruser og tyndt!!!
Har I oplevet det samme??
Jeg er nu gravid igen, og troede faktisk, at nu ville jeg få tykt hår igen. Godt nok fælder jeg ikke ret meget, men mit hår er kun vokset 3-4 cm. på 5 måneder!! Sidst voksede det som ukrudt.
Gode råd søges!!
(Jeg bruger frisør shampoo, hårkur og varmebeskyttelse, spiser sundt og tager gravitamin + fiskepiller og jerntabletter).
Tak 
Anmeld