nutche skriver:
hold da op.... det lyder som en ordentlig omgang du har været igennem.
kan godt forstå du er lykkelig for at være nået så langt nu.
min veninde mistede for ca et år siden, hun var ikke ret langt henne. vi var begge to på et sted hvor vi ønskede et barn.... så vi begyndte begge på projekt baby.... hendes var den første....og min er så den 4...... men dog den første med min mand.
for sjov snakkede vi om hvor hyggelig det ku være hvis vi kom til at følges ad.... men vi troede ikke rigtigt på det. efter 1½ mdr var jeg gravid.....og 2 uger senere fik jeg en mms fra hende med et billede af en posetiv test
og vi har nu termin med 3 ugers mellemrum..... jeg var meget bekymret for hendes graviditet.... men alt er gået lige efter bogen....og nu krydser vi fingre for at vi begge ender med velskabte babyer i løbet af den næste måneds tid.
har aldrig selv været igennem en abort.... men har dog været et sted hvor jeg kraftigt overvejede det pga. en lidt for kompliceret hverdag.
men nej.... jeg troede ikke jeg sku ha flere børn.....og min mand havde også opgivet tanken....så det var faktisk utroligt begrænset hvad vi havde af babyting. heldigvis har vi arvet lidt rundt omkring fra...og min veninde og jeg har sendt rester af babyting frem og tilbage. så har heldigvis ikke sku købe det hele igen.

Jeg skriver lige privat til dig søde...
Anmeld