nutche skriver:
hold da op du har været igennem mange graviditeter. er det gået galt tidligt så eller hvordan? er der nogen forklaring på hvorfor det er gået galt så mange gange... for det må da virkelig ha været hårdt.
jeg har en tidligere kollega som også har været gravid 6 gange over 2 år...uden at kroppen har ku holde på det. hun har en søn i forvejen.... men af en eller anden grund vil hendes krop bare ikke mere.
jeg havde det faktisk lidt på samme måde som dig ved den første.... jeg tænkte slet ikke på regler og overtro...så alt var hjemme og klar inden baby blev født. de andre 2 gange havde jeg læst og hørt lidt forskelligt.... så der var jeg mere forsigtig... men denne gang har vi valgt.... mest af praktiske årsager.... selv at hente barnevognen hjem før termin.
men ja.... selv når man så har barnet i armene...så er der stadig ting at bekymre sig om..... men det er der jo altid når man har børn

Jeg har ok let nok hved af bleve gravid kan nok høres men problemme er og det blev første opdaget efter min sidste SA den 19/2-2005 af jeg har slap slimhinde og skal have progestron(som er stik piller fast 2-3 gang om dagen i skeden eller numsen ind til ca 12 uge henne) da jeg så igen d 1/12-05 teste positiv så kom jeg igang med de piller med det sammen og den her gang viste jeg ikke jeg var gravid kom til lægen fik en henvisingen til gynækolog for så var jeg ind i systeme igen da jeg kom hjem fra lægen der den 15 april teste jeg posittiv og det gjorede jeg frem til den 18 april selv med en digatal test men lægen mente bestem ikke pga 5 tester af 4 forskelig nogle jeg var gravid.Men ja det var jeg jo skifte læge af mange grunde ikke kun den her.
Kom til gybækologen mandag den 20 april kom jeg til gynækolog fortalte nemlig i tlf jeg have teste 5 gang positiv svagt - på de to sidste.
hun scanne mig den dag kunne ikke se nået jo to sorte plætte men ville ikke udtale sig om det var mens på vej eller gravid fortalt hun senere... fik taget blodprøve derefter på næstved sygehuse og efter 7 lange timer ringde gynækologens seketere endelig du er gravid mit i lidl.....jeg var lidt chokke da lægen jo have sagt jeg ikke var jeg sagde bare fedt jeg er gravid hva sagde hcg talle 230 og torsdag skal du have taget en ny blodprøv for af se om den stiger godt nok det fik jeg taget og den sagde 960 jubiii og pillerne skulle jeg så tag til 11 uge og blev scanne hver 14 dag var bare fedt.Men nu er det slutte jeg afslutte den 8 juni..
Så det er dejligt af være nået så langt nu...
Dem jeg har midste har været mellem 5 og 15 uge henne.. SA inden 8 uge/7+0 henne som man siger... og MA.ne i uge 15 i 97 og en MA i april 2007 mit valgt pille abort som man siger inden 9+0 henne... Var på en del piller 6-8 år dag pga dep, panik angst og stress. Så i råd med lægen var det et godt valg pga den 1 kunne være meget syg osv pga pillerne + have fået p-sprøjte selvom jeg endelig var gravid troede jeg jo ikke jeg var fik den ca 14-3 uger før jeg fandt ud af jeg var gravid udover det var mit liv på det tidspunkt meget langt ned pga mit forhold til min datter var lige stoppe/ham der var faren. og en helt masse andet som jeg ikke lige har lyst til af skrive herind på en åben side..Da jeg let kan bleve meget ked over det..
Så den fortryder jeg ikke selvom jeg ser tilbage nu.Men den dag jeg fik pillerne og de dag lige efter gjorede jeg..
Det er også ok og få tinge til den lille hjem osv.. rart det er på plads..Har i ikke barnevogn fra de andre af eller den lille af dem??.
Mvh henriette
Anmeld