nutche skriver:
min første fødsel tog 19 timer
den anden tog 22 timer og var meget hård. veerne kom ikke jævnt og jeg måtte til sidst ha ve drop. presse fasen var også meget lang da han ikke lå fast.
den 3. tog ca 6 timer, og han var nær blevet født hjemme.... da presse veerne pludselig startede.
det var nu også en meget anderledes fødsel da vandet var begyndt at sive omkring midnat, og han er født kl 6 om morgenen.
en jordmoder foreslog hjemmefødsel.... men det har jeg ikke rigtigt mod på.
synes det er flot at du har.
er sikker på at min mand nok skal nå hjem.... men eftersom fødslen af hans søn (i 98
) endte i akut kejsersnit i uge 33.... ja så er han lidt mere nervøs for det hele end jeg er.
så håber bare på en helt stille og rolig fødsel hvor min mand virkelig kan få lov til at være med hele vejen.
Pyha det var da også nogle time de 2 første tog...
Nej man skal have lyst og begge ville fødehjemme ellers så skal man ikke gøre det.
Men kan rolig sig det er dejligt og roligt af føde hjemme også det i det af det er kun max 2 der er her + os to eller hvem man nu har med...
Der er ikke en masse forskelig jdm elelr læger osv...
+ en masse ro bagefter hved af føde hjemme..Ikke ligge på stue med 1-2-3 mennesker. og en masse mennesker omkring en derefter mere ind ens egeb familie.
Når man har stress og panik angst som mig syntes jeg af hjemmefødselen er meget bedre ind af føde på et syghuse fuld af en masse jdm,læge andres familie osv.osv...
men med et af være hele alene med babyen eller børne er jeg så heller ikke vild med rart bare med 2-3 mennesker omkring en nogle dag osv til man er overen på..
Jeg skal til lægen mandag første der hved jeg om jeg overhovede må føde hjemme igen...
Pga min livmodre hænger mega meget ned.af og til kan jeg mæske den når jeg går mellem mine skamlæber ikke rart..
Det er pga min fødsels gik med et hurtigt fra 1 pres veer til hun var født gik der jo kun 10 min have 3-4 press veer... og min livmodre kom meget med ud så da moder kangen var ude osv skubbe min jdm det der hang ud op igen gjorede lidt av med kigge på min datter og hendes far da han stod med hende... var så til 8 ugers tjek som alle skal blev sendt på sygehuse han ville ikke rør eller nået hved det det var jan 2007 jeg kom på sygehuse han sagde den var 1 cm oppe men da jeg ikke små bløde ondt osv ville han syntes jeg var for ung og operere + hvis jeg skulle have flere børne så nej vente var råde... så efter min p-sprøjte udløb i juni sidste år gik der mega kuk i alt mens plæt og plæt efter sexx + smerter + ondt mere hved mens osv og jeg have flere og flere problemer med tisseri i af holde på det. Problem jeg have fra jeg føde min søn af men ikke berde efter min datter. sker altid i buskne om morgen.
Så i jan i år igen på sygehuse og nu var det en anden læge og det var bleve værre kunne ses på scanningen.Jeg skulle/skal opereres to gange men til af starte med da vi der ikke var 100% om vi skulle forstætte med af prøve af få en baby da vi lige var gået igang..
Sende han mig så til fys i 3 mdr og skulle så komme op til ham igen i marts..Der imens bestemte vi os for en samme også jeg skulle opereres
og den 16 marts fik jeg sidste mens og er nu 12+5 henne vildt...
*SS*
Skal jo så lige have undersøgt på mandag om jeg/vi må føde hjemme hvis ikke så pyt værre med det.....
også er planen jeg skal opereres senere når jeg ikke ammer mere osv.. lige oven på et års tid ca and på hvordan det hele derned/ind ser ud..Må tiden jo vise.....
SKAL DU IKKE SNART ENDELIG TIL AF FØDE..................
*SSS*
MVH Henriette