Hej pige så skal vi til NF kl:10.30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

Lone Jakobsen

puha hvor jeg kender det.
ved mig gik det også sådan at blodprøven ikke duede, så der sku tages en ny.
vi ville få besked inden jul hvis der var noget galt.... slet ikke sjovt med nerver på op til jul, men alt gik super fint, og vi fik brev om at alt var normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Sweet1978 skriver:

Dejlige billeder og forsat krydsede fingre herfra for at alt er som det skal være.

takker......

Anmeld

11. juni 2009

H+S Skjolgborg.

nutche skriver:

puha hvor jeg kender det.
ved mig gik det også sådan at blodprøven ikke duede, så der sku tages en ny.
vi ville få besked inden jul hvis der var noget galt.... slet ikke sjovt med nerver på op til jul, men alt gik super fint, og vi fik brev om at alt var normalt

Ok ja også lige op til jul... Øv Øv godt det var god nyhedder....
Min blodprøve har de slet ikke fået..Snakke med holbæk sygehuse for 3 uger siden + aflyste der da jeg ønskede af komme på roskilde og ikke hos dem.de sagde jeg så lige skulle ring til slagelse sygehus og få dem til af sende blodprøven til roskilde det gjorede jeg og hende jeg snakke med sagde de nok skulle send den og den ville være der til i dag men nej...

Jeg håbbbbbbbbbbbbbbbbb alt er ok bare de ville ringe elelr send et brev lige meget hva her...

Her ringer de kun hvis den ender ud med af være under 1:300..
Men hende mona der scanne mig i dag sagde hun mente ikke der var nået alt så fint ud og tallen alene uden blodprøve var fine/højt flotte...som hun sagde..
Vi håber sgu....
Men ja det er iiii og man tænker og tænker...

Hvornår har du termin???

Mvh henriette 12+0 og termin juleaften...

Anmeld

11. juni 2009

Lone Jakobsen

Henriette Skjoldborg Jørgensen skriver:

Ok ja også lige op til jul... Øv Øv godt det var god nyhedder....
Min blodprøve har de slet ikke fået..Snakke med holbæk sygehuse for 3 uger siden + aflyste der da jeg ønskede af komme på roskilde og ikke hos dem.de sagde jeg så lige skulle ring til slagelse sygehus og få dem til af sende blodprøven til roskilde det gjorede jeg og hende jeg snakke med sagde de nok skulle send den og den ville være der til i dag men nej...

Jeg håbbbbbbbbbbbbbbbbb alt er ok bare de ville ringe elelr send et brev lige meget hva her...

Her ringer de kun hvis den ender ud med af være under 1:300..
Men hende mona der scanne mig i dag sagde hun mente ikke der var nået alt så fint ud og tallen alene uden blodprøve var fine/højt flotte...som hun sagde..
Vi håber sgu....
Men ja det er iiii og man tænker og tænker...

Hvornår har du termin???

Mvh henriette 12+0 og termin juleaften...

jamen ventetiden er bare så frygtelig.... men ja, bare skønt at det gik godt....og det gør det jo heldigvis for det meste.
ved mig var grunden simpelthen at min termin blev rykket, så den blodprøve de havde taget ved lægen, pludselig ikke var taget i den rigtige uge alligevel.
men okay det her er så første gang at jeg overhovedet har prøvet en nf scanning. det var ikke et tilbud under mine andre graviditeter.
jeg har termin den 29 juni, så er i uge 37+3
du må være lidt ked af din termin....juleaften kan ikke være sjov.... men okay, ved nr. 3 havde jeg termin d. 15 december, og han kom først den 22.... så krydser da fingre for at du ikke lige rammer på datoen.

Anmeld

12. juni 2009

H+S Skjolgborg.

nutche skriver:

jamen ventetiden er bare så frygtelig.... men ja, bare skønt at det gik godt....og det gør det jo heldigvis for det meste.
ved mig var grunden simpelthen at min termin blev rykket, så den blodprøve de havde taget ved lægen, pludselig ikke var taget i den rigtige uge alligevel.
men okay det her er så første gang at jeg overhovedet har prøvet en nf scanning. det var ikke et tilbud under mine andre graviditeter.
jeg har termin den 29 juni, så er i uge 37+3
du må være lidt ked af din termin....juleaften kan ikke være sjov.... men okay, ved nr. 3 havde jeg termin d. 15 december, og han kom først den 22.... så krydser da fingre for at du ikke lige rammer på datoen.

ja du har ret...

Nej tilbude var der heller ikke med min den 1 nr 2 jo der var den der alt gik fint og talle sagde 5456 så dte var fint... Er det sikkert også den gang selvom det er laver men er også næsten 3 år ældre...

Det er ok det er den 24 tro ikke på jeg føder den dag... sååå *SS*...
håber jeg ikke.Jeg håber på  den kommer mellem 1-23 dec.*GH*..
Bestemme jeg ikke gør den jo..
Vi må se hvornår den kommer*SS*

Ok du har snart termin kan jeg så se...
Hvor mange børn har du så er det nr 4 du har i maven eller??.
Mvh henriette

Anmeld

12. juni 2009

Lone Jakobsen

ja det er da snart ved at være derhen af kan næsten heller ikke vente længere, men plejer nu at gå over....så der kan godt gå nogle uger endnu.
vi er sådan en moderne familie her, så det er min den 4. men kun min mands nr. 2
jeg har 3 børn fra tidligere og han har en.... så dette bliver vores første fælles barn....og vi er så også blevet enige om at dette er vore sidste.
jeg kan også....ligesom du nævner...mærke på min krop at den er blevet nogle år ældre siden sidst. jeg har en dreng fra 04, så det er ved at være noget tid siden sidst, og jeg synes klart at min krop er mere hærget af graviditeten denne gang.
men som en læge sagde til mig engang.... det er helt naturligt.... for hver gang er der jo endnu et barn derhjemme der skal have opmærksomhed, og det er med til at dræne kroppen for energi. så det er naturligt at det bliver mere hårdt for hver gang.

Anmeld

12. juni 2009

H+S Skjolgborg.

nutche skriver:

ja det er da snart ved at være derhen af kan næsten heller ikke vente længere, men plejer nu at gå over....så der kan godt gå nogle uger endnu.
vi er sådan en moderne familie her, så det er min den 4. men kun min mands nr. 2
jeg har 3 børn fra tidligere og han har en.... så dette bliver vores første fælles barn....og vi er så også blevet enige om at dette er vore sidste.
jeg kan også....ligesom du nævner...mærke på min krop at den er blevet nogle år ældre siden sidst. jeg har en dreng fra 04, så det er ved at være noget tid siden sidst, og jeg synes klart at min krop er mere hærget af graviditeten denne gang.
men som en læge sagde til mig engang.... det er helt naturligt.... for hver gang er der jo endnu et barn derhjemme der skal have opmærksomhed, og det er med til at dræne kroppen for energi. så det er naturligt at det bliver mere hårdt for hver gang.

Ok så er vi lidt samme sted jeg har 2 fortidliger forhold.min mand 1.
Så det er også vores første barn sammen og ja sidste..

Ja man kan godt mærke man ikke er ung mere på alle måder syntes jeg*SS*...

jeg fik min den første i jan 2001
og nr 2 i aug 2006.

så ja det kan mærkes..

Jeg håber da ikke du går alt for meget overtid..

Men som vejer er pt forståer jeg godt den ikke vil ud *SS*..

Mvch henriette 12+1

Anmeld

12. juni 2009

Lone Jakobsen

Ok så er vi lidt samme sted jeg har 2 fortidliger forhold.min mand 1.
Så det er også vores første barn sammen og ja sidste..

Ja man kan godt mærke man ikke er ung mere på alle måder syntes jeg*SS*...

jeg fik min den første i jan 2001
og nr 2 i aug 2006.

så ja det kan mærkes..

Jeg håber da ikke du går alt for meget overtid..

Men som vejer er pt forståer jeg godt den ikke vil ud *SS*..

Mvch henriette 12+1

jeg fik den første i 99, den anden i 03 og den sidste i 04.
min mands søn er fra 08... så vi var inde og overveje meget grundigt, om vi havde mod til at starte forfra igen med ble skift og natteroderi.
samtidig var tanken om et kærligheds barn bare slet ikke til at stå for, og jeg indrømmer bankt at det har været fantastisk at ha ham ved min side under hele graviditeten, og jeg glæder mig til at opleve ham blive far (igen)
det bliver bare helt fantastisk.

Anmeld

12. juni 2009

H+S Skjolgborg.

nutche skriver:

jeg fik den første i 99, den anden i 03 og den sidste i 04.
min mands søn er fra 08... så vi var inde og overveje meget grundigt, om vi havde mod til at starte forfra igen med ble skift og natteroderi.
samtidig var tanken om et kærligheds barn bare slet ikke til at stå for, og jeg indrømmer bankt at det har været fantastisk at ha ham ved min side under hele graviditeten, og jeg glæder mig til at opleve ham blive far (igen)
det bliver bare helt fantastisk.

Oki dejligt.Så er han jo næsten lige bleve far hvis det var i 08.
Vi have det også sådan.
Især mig der var mere tilbage en mere med en mand osv.  JA om vi skulle have en mere eller en sammen men vi ende jo med af gå igang i dec og vores kærlighed er stor til hinanden har aldrig opleve nået så vildt stadig ligeså forelskede i ham som 1 dag jeg så ham.
Ja og han i mig også hved jeg og kan jeg mæske hvis ikke mere ind 1 dag for os begge to.
Udover det så har han også en søn men han er fra 97.
Dejllig dreng og elsker sgu ham ligesåmeget som de andre 2+ den i maven.
Her er han også med til alt alle scanningerne vi har været til lægen osv osv...Det aftalte vi før jeg blev gravid + han vil siger han så tager han bare fri eller lave arbejde der hjemme eller tag en nattevagt eller nået..
Rart er det sgu ens mand er ligeså meget med som en selv..
Jeres forhold er da ret ny er det ikke???
Knus fra henriette

Anmeld

12. juni 2009

Lone Jakobsen

Oki dejligt.Så er han jo næsten lige bleve far hvis det var i 08.
Vi have det også sådan.
Især mig der var mere tilbage en mere med en mand osv.  JA om vi skulle have en mere eller en sammen men vi ende jo med af gå igang i dec og vores kærlighed er stor til hinanden har aldrig opleve nået så vildt stadig ligeså forelskede i ham som 1 dag jeg så ham.
Ja og han i mig også hved jeg og kan jeg mæske hvis ikke mere ind 1 dag for os begge to.
Udover det så har han også en søn men han er fra 97.
Dejllig dreng og elsker sgu ham ligesåmeget som de andre 2+ den i maven.
Her er han også med til alt alle scanningerne vi har været til lægen osv osv...Det aftalte vi før jeg blev gravid + han vil siger han så tager han bare fri eller lave arbejde der hjemme eller tag en nattevagt eller nået..
Rart er det sgu ens mand er ligeså meget med som en selv..
Jeres forhold er da ret ny er det ikke???
Knus fra henriette

he he... kan se jeg har skrevet forkert.
han søn er fra 98 og ikke 08
hvad får dig til at spørge om vores forhold er ret nyt?
men jo vi har kun været sammen i 2½ år....og vi blev først gift i år
min mand er også med til samtlige jormoder besøg og scanninger...og han frygter at fødslen kommer til at gå for hurtigt så han ikke når hjem meen med 2 lange fødsler og kun en kort.... ja så er det ikke noget jeg spekulere ret meget på. vi snakkede lige om igår at det ku være spændende hvis vi ikke nåede på fødegangen, så han måtte være fødselshjælper for alvor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.