Gravid og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Musse21

M (: skriver:

Vi købte en Emmaljunga Big Star Supreme på letvægtsstel fra 2012.. Vi har valgt en sort (uden det, efter min mening, grimme logo), da vi ikke kender kønnet (:

Vi købte og hentede den så tidligt, da den var på tilbud, fordi der skulle være plads i butikken til 2013-modellerne.. 

lthen det er sådan en lækker model.. Vi har også valgt den i helt sort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Musse21

FrkZier skriver:

jeg tror jeg havde slået til hvis jeg var dig/jer, det jo et godt tilbud kan man sige

jeg er 20+0 og har ikke købt barnevogn endnu, vi har godt overvejet hvilken vi vil have, meeen vi har ikke lige fået købt nogen endnu hehe

Det er nemlig et kanon tilbud..

Anmeld

12. december 2012

Musse21

Kay skriver:

vi købte vores da jeg var i uge 15... netop fordivi fik er godt tilbud så jeg siger gør det

HVilken en købte i?

Anmeld

12. december 2012

Msommerbarn

Musse21 skriver:

Det bliver nok også til at vi køber den

lyder godt 

Anmeld

12. december 2012

M&N

Vi reserverede vores samme dag vi fandt ud af vi ventede os en pige. 

Vi har endnu ikke hentet den, den bliver hentet kort tid før termin men bliver betalt inden vi får den hjem

Emmaljunga Big Star Supreme blev det også til, 2012 modellen og den sorte/lyserøde limited edition model og det var den sidste og så ville de udgå på grund af de nye 2013 modeller, så vi måtte slå til ..

Glæder mig sådan til at trille med vognen!

Og det lyder til I har fundet et super tilbud på en fin barnevogn! Det lyder da ikke så dyrt!? Vi overvejede også en sort Emmaljunga, men vi måtte bare eje den med den lyserde "fartstribe" på

Anmeld

12. december 2012

Kay

Musse21 skriver:

HVilken en købte i?

en odder zip på exdream stel jeg ville bare havde den i sort og lilla... men det var 2011 farver... og så viste det sig at de havde 1 tilbage i hele danmark med de "gamle farver" som de hentede hjem til butikken... så jeg fik den jeg ville ha og ovenikøbet 25% billigere fordi det var en gammel model... den er købt i febuar i år... så, så gammel var den jo heller ik

Anmeld

12. december 2012

M (:

Musse21 skriver:

lthen det er sådan en lækker model.. Vi har også valgt den i helt sort

Er også sikker på, at jeg/vi bliver vildt glade for den! 

Anmeld

12. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Musse21 skriver:

Vi er blevet tilbudt en emmal junga big star suprem med alt i udstyr og voksipose.. Brugt til 1 barn i ca 2 år.. Har altid stået inde så den fejler ingen ting.. til 3500kr

Vi tænker bare om det er for tidligt at købe den da jeg kun ligestraks er halv vejs..
Er det for tidligt? og hvornår købte i barnevogn?

Det lyder som et godt tilbud Jeg ville slå til

/ Taco78 

Anmeld

12. december 2012

Musse21

BabyWish2012 <3 skriver:

Vi reserverede vores samme dag vi fandt ud af vi ventede os en pige. 

Vi har endnu ikke hentet den, den bliver hentet kort tid før termin men bliver betalt inden vi får den hjem

Emmaljunga Big Star Supreme blev det også til, 2012 modellen og den sorte/lyserøde limited edition model og det var den sidste og så ville de udgå på grund af de nye 2013 modeller, så vi måtte slå til ..

Glæder mig sådan til at trille med vognen!

Og det lyder til I har fundet et super tilbud på en fin barnevogn! Det lyder da ikke så dyrt!? Vi overvejede også en sort Emmaljunga, men vi måtte bare eje den med den lyserde "fartstribe" på

Hvad måtte i gi for en ny model?

Anmeld

12. december 2012

M&N

Musse21 skriver:

Hvad måtte i gi for en ny model?

Vi skal give ialt 9697,- for barnevogn, aluminiumstel (UniQ-stellet) samt vi har givet 500,- ekstra for at det er i sort i stedet for det grå stel, lift og pusletaske

Vi skal dog give 9197,- da vi har betalt 500,- i reservation. Det er en dyr men lækker sag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.