Gravid og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

M (:

Musse21 skriver:

Vi er blevet tilbudt en emmal junga big star suprem med alt i udstyr og voksipose.. Brugt til 1 barn i ca 2 år.. Har altid stået inde så den fejler ingen ting.. til 3500kr

Vi tænker bare om det er for tidligt at købe den da jeg kun ligestraks er halv vejs..
Er det for tidligt? og hvornår købte i barnevogn?

Jeg købte min barnevogn, da jeg var 19+5 (og fik den hjem 20+4), dvs. FØR MD, så synes da bar du skal slå til (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Mutti2B

Jeg fik min da jeg var 9 uger henne . Jeg havde været til 2 scanninger ingen så vidste der var liv. Men den blev først hentet da jeg havde født. Og nej det var ikke pga overtro men pladsmangel

Anmeld

12. december 2012

Musse21

RikkeThygesen skriver:

Hvis det er tidlig, så ved jeg ikke hvad jeg var

Vi var ude og se på barnevogn da jeg var 8+ et eller andet - vi fik så lov til at holde den reserveret til os indtil jeg havde været til NF, og et par dage efter NF købte vi den så..

Tænk - måske får du ikke tilbuddet om en ligeså god barnevogn til de penge igen?

Men hvis du selv føler, at det er for tidlig, så vent til du selv føler det er ok

Tror vi er blevet enige om at købe den..

Har bare hørt mange der venter til efter MD

Anmeld

12. december 2012

Musse21

Mutti2B skriver:

Jeg fik min da jeg var 9 uger henne . Jeg havde været til 2 scanninger ingen så vidste der var liv. Men den blev først hentet da jeg havde født. Og nej det var ikke pga overtro men pladsmangel

Okay vi er også helt sikre på der er liv der inde

Anmeld

12. december 2012

Musse21

M (: skriver:

Jeg købte min barnevogn, da jeg var 19+5 (og fik den hjem 20+4), dvs. FØR MD, så synes da bar du skal slå til (:

Det vliver vist også til at vi gør det.. HVilken model købte i?

Anmeld

12. december 2012

Msommerbarn

Musse21 skriver:

Vi er blevet tilbudt en emmal junga big star suprem med alt i udstyr og voksipose.. Brugt til 1 barn i ca 2 år.. Har altid stået inde så den fejler ingen ting.. til 3500kr

Vi tænker bare om det er for tidligt at købe den da jeg kun ligestraks er halv vejs..

Jeg er så på ingen måder halvejs, men ret ny gravid, men jeg køber min barnevogn i næste, fordi jeg kan få det til en rigtig god pris. 

Og sker der barnet noget, så kan jeg altid sælge den igen.
(Men det håber jeg da ikke sker ) 

Så nej synes ikke det for tidligt !
Det godt at være klar og forbedredt så man ikke skal hen og smide alle moneterne på en gang i sidste øjeblik !

Anmeld

12. december 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

jeg tror jeg havde slået til hvis jeg var dig/jer, det jo et godt tilbud kan man sige

jeg er 20+0 og har ikke købt barnevogn endnu, vi har godt overvejet hvilken vi vil have, meeen vi har ikke lige fået købt nogen endnu hehe

Anmeld

12. december 2012

M (:

Musse21 skriver:

Det vliver vist også til at vi gør det.. HVilken model købte i?

Vi købte en Emmaljunga Big Star Supreme på letvægtsstel fra 2012.. Vi har valgt en sort (uden det, efter min mening, grimme logo), da vi ikke kender kønnet (:

Vi købte og hentede den så tidligt, da den var på tilbud, fordi der skulle være plads i butikken til 2013-modellerne.. 

Anmeld

12. december 2012

Kay

vi købte vores da jeg var i uge 15... netop fordivi fik er godt tilbud så jeg siger gør det

Anmeld

12. december 2012

Musse21

Msommerbarn skriver:

Jeg er så på ingen måder halvejs, men ret ny gravid, men jeg køber min barnevogn i næste, fordi jeg kan få det til en rigtig god pris. 

Og sker der barnet noget, så kan jeg altid sælge den igen.
(Men det håber jeg da ikke sker ) 

Så nej synes ikke det for tidligt !
Det godt at være klar og forbedredt så man ikke skal hen og smide alle moneterne på en gang i sidste øjeblik !

Det bliver nok også til at vi køber den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.