Gravid og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
47 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Musse21

Vi er blevet tilbudt en emmal junga big star suprem med alt i udstyr og voksipose.. Brugt til 1 barn i ca 2 år.. Har altid stået inde så den fejler ingen ting.. til 3500kr

Vi tænker bare om det er for tidligt at købe den da jeg kun ligestraks er halv vejs..
Er det for tidligt? og hvornår købte i barnevogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

MortilCilas

Musse21 skriver:

Vi er blevet tilbudt en emmal junga big star suprem med alt i udstyr og voksipose.. Brugt til 1 barn i ca 2 år.. Har altid stået inde så den fejler ingen ting.. til 3500kr

Vi tænker bare om det er for tidligt at købe den da jeg kun ligestraks er halv vejs..

Jeg købte min barnevogn inden jeg var halvvejs, vi vidste ikke engang kønnet, og valgte så at købe en sort. Med autostolen købte vi sammen tid, den blev sådan grøn, men alligevel så neutral at den kunne bruges til begge køn

Anmeld

12. december 2012

Musse21

MortilCilas skriver:

Jeg købte min barnevogn inden jeg var halvvejs, vi vidste ikke engang kønnet, og valgte så at købe en sort. Med autostolen købte vi sammen tid, den blev sådan grøn, men alligevel så neutral at den kunne bruges til begge køn

Autostol har vi også købt.. Både den og barnevogn bliver købt i sort?

Anmeld

12. december 2012

Dorthe1986

Vi købte barnevogn i 17. uge

Skiftede den så ud til en noget bedre model, da han var 2 ½ måned gammel, men det er jo ligemeget

Anmeld

12. december 2012

JS<3

Køb den (; jeg kunne ikke vente, hvad er for tidligt? I skal jo ha en barnevogn og skønt at få det overstået, så skal du/i ikke stresse over det (: 

Anmeld

12. december 2012

Miin'Baby'Mus

Musse21 skriver:

Jeg begyndte at købe ting efter NF scanningen og efter MD scanningen havde jeg styr på det meste.

Jeg ville ikke gå og tænke "hvad nu hvis", jeg ville bare hygge mig med at vi skulle have en baby  Så jeg har købt ting hist og her hele tiden og gik faktisk ud og købte alle de store ting på én gang 

Anmeld

12. december 2012

Musse21

Dorthe1986 skriver:

Vi købte barnevogn i 17. uge

Skiftede den så ud til en noget bedre model, da han var 2 ½ måned gammel, men det er jo ligemeget

Har bare forelsket mig i denne model.. Så tvivler på jeg kommer til at skifte den ud

Må heller slå til..

Anmeld

12. december 2012

Musse21

JS<3 skriver:

Køb den (; jeg kunne ikke vente, hvad er for tidligt? I skal jo ha en barnevogn og skønt at få det overstået, så skal du/i ikke stresse over det (: 

I har sikkert ret... Tror vi køber den

Anmeld

12. december 2012

Musse21

LilleNyPåVej skriver:

Jeg begyndte at købe ting efter NF scanningen og efter MD scanningen havde jeg styr på det meste.

Jeg ville ikke gå og tænke "hvad nu hvis", jeg ville bare hygge mig med at vi skulle have en baby  Så jeg har købt ting hist og her hele tiden og gik faktisk ud og købte alle de store ting på én gang 

Vi har bare fået så mange skuffelser gennem graviditeter så nok derfor jeg er lidt tilbage holdende

Vi ender nok med at købe den

Anmeld

12. december 2012

Miin'Baby'Mus

Musse21 skriver:

Vi har bare fået så mange skuffelser gennem graviditeter så nok derfor jeg er lidt tilbage holdende

Vi ender nok med at købe den

Nåe okay, det er jeg ked af at hører - så kan jeg godt forstå dine forbehold 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.