Gravid, Smerter? er det unormalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Bertris

Msommerbarn skriver:

Jaa og jeg blev også sendt over på sygehuset med det samme.. men det fordi smerterne mest er i hjøjre side, men skal lige love for at nu der skifter det både fra højre, venstre og i midten så jeg tror ikke der er noget unormalt i det, det var mere det kun var det samme sted jeg blev nervøs. Jeg skal til en ny scanning her d. 27 for at sikre alt er helt ok

Lyder jo super, men hvis smerterne bliver ulidlige så kontakt dem med det samme  
Min kusine var gravid med tvillinger uden for livmoderen, og var tæt på at dø, hvis de ikke havde fået dem fjernet inden for de par timer de gjorde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Msommerbarn

Bertris skriver:

Lyder jo super, men hvis smerterne bliver ulidlige så kontakt dem med det samme  
Min kusine var gravid med tvillinger uden for livmoderen, og var tæt på at dø, hvis de ikke havde fået dem fjernet inden for de par timer de gjorde  

Uha lyder ikke rart! 

Men jeg blev jo scannet i lørdags og der sagde hun at den ikke var uden for livmoderen. Hvad hun kunne se, men den var meget lille såe men hun var næsten sikker

Anmeld

13. december 2012

Bertris

Msommerbarn skriver:

Uha lyder ikke rart! 

Men jeg blev jo scannet i lørdags og der sagde hun at den ikke var uden for livmoderen. Hvad hun kunne se, men den var meget lille såe men hun var næsten sikker

Det lyder rigtig godt!  
Det her var også helt ekstremt  
- også var hendes smerter også helt ulidlige, men tror bare det er de sædvanlige smerter (ikke fordi de er rare! ) og lægerne ved jo bedst

Anmeld

13. december 2012

Msommerbarn

Bertris skriver:

Det lyder rigtig godt!  
Det her var også helt ekstremt  
- også var hendes smerter også helt ulidlige, men tror bare det er de sædvanlige smerter (ikke fordi de er rare! ) og lægerne ved jo bedst

jaa, puha det må have været en grim oplevelse. 

Jep jeg krydser mine fingre for alt er fint :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.