Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Anonym trådstarter

Steinbrenner skriver:

Jeg havde ingen symptomer eller mistanke om at jeg var gravid første gang og jeg fandt også først ud ad af det da jeg var 13 uger henne.

Anden gang havde jeg det på fornemmelsen men heller ingen symptomer.

Og her tredje gang havde jeg både ømme bryster, kvalme og ligament smerter.

Hvad skyldes det, at du først fandt ud af at du var gravid, da du var i 13 uge? Havde du almindelig menstruation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

banana3

Anonym skriver:

Hej

Jeg er blot nysgerrig, og vil høre hvilke graviditets symptomer i havde ved jeres første graviditet. Både før test og efter test.

Håber på svar!

Ikke et eneste. I dag er jeg 9+0 og stadig ingen symptomer :-)
Mine bryster har ændret sig, ellers intet :-)

Anmeld

26. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

meget kvalme og ømme brystvorter og uren hud 

Anmeld

26. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Hej

Jeg er blot nysgerrig, og vil høre hvilke graviditets symptomer i havde ved jeres første graviditet. Både før test og efter test.

Håber på svar!

Var ret træt -symptomer inden test..
Efter testen eksploderede det med kvalme frem til fødsel (skyldtes uro / stress) og ellers bare træt...
Havde en go graviditet som forløb som den skulle, men for historien til det hele var et sandt marridt, som gjorde at hverken min krop eller jeg huske/ kunne slappe af..

Anmeld

26. december 2012

Mettefpigen

At min mens ikk kom....

Anmeld

26. december 2012

AnnaK89

Første gang - kvalme, men åd alligevel som et svin på trods af kvalmen (meget mærkeligt!)

Anden gang var jeg bare ualmindeligt træt og vidste med det samme, at det var fordi jeg var gravid. Testede positiv nogle dage efter (3+3).
Kvalmen kom først 6+.

Anmeld

26. december 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej

Håber på svar!

1. graviditet =14 dage efter jeg testede positiv = Hamrende ondt i brysterne og kvalme

2. gravditet NU =før jeg testede= mega ondt i brysterne, efter jeg testede=  Hamrende ondt i brysterne og kvalmen er begyndt!

Anmeld

26. december 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

1. graviditet =14 dage efter jeg testede positiv = Hamrende ondt i brysterne og kvalme

2. gravditet NU =før jeg testede= mega ondt i brysterne, efter jeg testede=  Hamrende ondt i brysterne og kvalmen er begyndt!

og nårh ja, enormt træt her i 2. graviditet

Anmeld

26. december 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

OG

1. graviditet... testede positiv 4+0 ( kunne mærke den var der )

2. graviditet.... testede positiv 4+3 ( vi havde opgivet, og gik over tid for aller første gang nogensinde)

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. Dejligt at i giver jer tid til det.

Alle de symptomer i skriver sætter selvfølgelig mere gang i tankerne.. Trods jeg havde menstruation i sidste cyklus, har jeg alligevel haft nogle symptomer på graviditet.. Men det er måske bare mig der er underlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.