Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej

Jeg er blot nysgerrig, og vil høre hvilke graviditets symptomer i havde ved jeres første graviditet. Både før test og efter test.

Håber på svar!

Før test: let kvalme, bukserne strammede lidt, enormt ømme bryster der også var større end normalt.

Efter test: voldsom kvalme og opkast, ømme bryster, bukser jeg hurtigt ikke kunne passe, vilde ædeflip. Altså alt det gængse, men den første graviditet var voldsom med symptomerne fordi jeg havde dem meget kraftigt og meget tidligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Victoria2013

Før testen havde jeg godt bemærket de forstørrede og let ømme bryster og så havde jeg lidt svimmelhed og var mere træt end normalt... svimmelheden gik dog hurtigt over. Ellers har jeg bare døjet med ømme bryster og træthed og nogle gange lidt ondt nederst i maven, som ved svage mens-smerter... Har nogle få gange haft lidt svag kvalme men har ikke kastet op

Anmeld

10. december 2012

Troldemommi

Jeg havde vist ingen symptomer andet end en udeblivende mens, symptomerne som kvalme og ømme bryster kom først da vi vidste hun var på vej

Monica

Anmeld

10. december 2012

Bertris

Inden jeg viste det var jeg ekstra træt, og skulle hele tiden tisse!! 
Da jeg så havde fundet ud af det gik der lidt tid også fik jeg slem halsbrænd (som forsvandt i 1 måneds tid men så er kommet tilbage) og mine brystvorter blev virkelig ømme, og kunne HELE tiden sove og tisse også var kvalmen forfærdelig! Jeg var nød til at have kiks og vand med mig overalt da jeg kom ind i 2. trimester forsvandt tissetrængen, og da jeg fik startet ordenlig op på jern hjalp det også virkelig meget på min træthed, men som skrevet tidligere kom halsbrænden tilbage, og tissetrængen er også kommet tilbage. Men ellers føler jeg mig frisk og okay  

Anmeld

10. december 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej

Jeg er blot nysgerrig, og vil høre hvilke graviditets symptomer i havde ved jeres første graviditet. Både før test og efter test.

Håber på svar!

Jeg havde ondt i brysterne og menslignende smerter 1 uges tid inden jeg testede positivt - jeg tog først en test 4+2, og så kom kvalmen 

Anmeld

10. december 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hej

Håber på svar!

Før test:

- Min bryster voksede helt vildt og var ømme!! Gik fra en D til G (igennem hele graviditeten)

Efter test:

- Kvalme

- Ømme bryster

Anmeld

10. december 2012

come2

Anonym skriver:

Hej

Håber på svar!

Mens smerter og ømme bryster

Anmeld

10. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej

Håber på svar!

Jeg havde ingen symptomer inden jeg testede positiv 4+0 De kom dog en uges tid efter, hvor jeg fik kvalme, ømme babser, ømhed i underlivet og kriller hoste.

Anmeld

11. december 2012

Steinbrenner

Jeg havde ingen symptomer eller mistanke om at jeg var gravid første gang og jeg fandt også først ud ad af det da jeg var 13 uger henne.

Anden gang havde jeg det på fornemmelsen men heller ingen symptomer.

Og her tredje gang havde jeg både ømme bryster, kvalme og ligament smerter.

Anmeld

11. december 2012

LilleSmølf

Først test: Mindre energi, relativt meget kvalme - hvilket fik mig til at teste.

Efter test: Ingen energi, psykopatisk meget kvalme og opkast (der først kun nææsten er ved at aftage her i 14. uge). Var meget svimmel tit, åndssvage ligamentsmerter, and no boobie touching!

Og selvfølgeligt det konstante tisseri, den begyndende halsbrand, ligamentsmerter, blødende tandkød, og endnu flere migræner fordi jeg er en af de heldige få for hvem der bliver værre.

MEN! Jeg brokker mig absolut ikke - alt det er okay så længe jeg ikke skal døje med den kvalme mere. Og desuden er det dét værd

Nu skal jeg bare ikke rejse mig for hurtigt og lave for meget, så er jeg næsten i live igen

Dog har jeg sagt at kæresten får lov til at tage alle lortebleer det første stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.