Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.866 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er blot nysgerrig, og vil høre hvilke graviditets symptomer i havde ved jeres første graviditet. Både før test og efter test.

Håber på svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Miss Kat

Ingen før test.

Efter test gik der vel et par uger og så begyndte jeg at døje med svag kvalme (intet slemt), let svimmelhed og ekstrem træthed.

Her i 2. trimester døjer jeg faktisk kun med næseblod, stakåndethed og lidt ligamentsmerter, ellers er jeg på toppen. Har dog hele vejen gennem graviditeten døjet med humørsvingninger.

Hvad med dig selv?

Anmeld

10. december 2012

B&J

MEGA ondt i mine bryster hvis jeg bare selv skulle tage BH på var det lige før jeg skreg af smerte

ellers 3 uger der efter har jeg slet ikke haft nogle

Anmeld

10. december 2012

Miss BananaHammock

Direkte relateret til graviditet tror jeg kun jeg havde milde mens rumlen som normalt, men som aldrig blev til noget.
Havde en masse andet - men det var bivirkninger fra alle de hormoner kroppen var fyldt med pga. vores behandling.
Jeg fik aldrig kvalme eller meget ømme bryster. Havde jeg ikke været i behandling og haft de andre ting, havde jeg nok ikke nødvendigvis lagt mærke til en forandring!

Anmeld

10. december 2012

_-Kathrine-_

Meget meget ømme bryster!! Kunne ikke ligge på maven en aften vi skulle sove, fordi jeg havde så ondt, så der opfattede jeg mistanke... Tog en test dagen efter - POSITIV

Anmeld

10. december 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Hej

Jeg er blot nysgerrig, og vil høre hvilke graviditets symptomer i havde ved jeres første graviditet. Både før test og efter test.

Håber på svar!

Absolut ingen - hverken i 1. eller 2. graviditet, dog da jeg kom noget længere hen i begge graviditerer, døjede jeg ufattelig meget med halsbrand, men det har også været det eneste - jo også almen træthed

Anmeld

10. december 2012

M!

Anonym skriver:

Hej

Håber på svar!

Jeg havde ømme bryster én uge op til mens, og 2 dage før forv. mens fik jeg kvalme.

Jeg testede én dag over tid - og faktisk kun fordi jeg havde kvalme!

Men positiv, det blev den!

Efterfølgende har jeg haft nærmest alt..
Kvalme, ømme bryster, øget tissetrang, blødende tandkød, hovedpine, og det eneste jeg har nu er halsbrand (16+5) ..

Anmeld

10. december 2012

tarkoflen

Jeg skulle tisse ret meget, og så havde jeg mens smerter, så troede slet ikke vi var heldige...

En uge eller to efter den positive test havde jeg fornøjelsen af kvalme og opkast! Tissetrangen blev værre og jeg skulle tisse konstant de første 3 måneder

Anmeld

10. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej

Håber på svar!

havde ikke rigtig nogen symptomer før 5+ men der fik jeg kvalme og ømme bryster

Anmeld

10. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej

Håber på svar!

En enkelt dag med massiv kvalme, og så var jeg meget grådlabil i perioden omkring den positive test. Ellers ingen symptomer (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.