Smide bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2012

spj

StineW79 skriver:

Vi startede med potten for sjov, da hun var ca 2 år, hvor vi bare engang i mellem satte hende på, når vi ku se hun trykkede. Da hun ca 2,3 startede der en lille dreng i hendes dp, som kun kom på potten, og efter det ville hun kun på potten, når hun var deromme, også begyndte vi også bare at sætte hende på potten, når vi selv gik på wc. 

Jeg købte sådan en lille toiletstie/stol med håndtag til hende, så hun selv ku kravle op på toiletet. Også gik vi helt over til 2 delt undertøj, fordi det er svært at holde sig, mens bodyen bliver knappet op osv. Vh stine

Vi har både prøvede med toilet og potte ind imellem, men hun vil kun sidde på potten, så håber snart det ændre sig. Det er lidt nemmer med toilettet, så man ikke skal tage potten med alle steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Det er nemlig rigtigt

Anmeld

9. december 2012

Pige2009

spj skriver:

Ja, det er da ikke slemt med uheld. Det er da rigtig flot hun også er renlig om natten.

Tsk for dine råd. Vil helt sikkert tage hende på toilettet ofte og få hende tisset af inden vi tager afsted.

Hvordan gik det så?

Anmeld

9. december 2012

spj

Baagøe skriver:

Hvordan gik det så?

Det gik lidt i vasken mens vi var afsted for hun ville have ble på, så det fik hun. Men hun tissede på potte både inden vi tog afsted og igen da vi kom hjem. I dag har hun sket ikke haft ble på og det er gået rigtig fint.

I morgen skal vi ind og hilse på mit arbejde og vise lillebror frem og selvfølgelig og hende, så der må hun også få ble på for vi skal med bus og det taget alligevel 3 kvarter at komme derind. Men vil få hende til at tisse af inden vi tager afsted også sætte hende på toilettet når vi kommer derind.

Anmeld

15. december 2012

Pige2009

spj skriver:

Det gik lidt i vasken mens vi var afsted for hun ville have ble på, så det fik hun. Men hun tissede på potte både inden vi tog afsted og igen da vi kom hjem. I dag har hun sket ikke haft ble på og det er gået rigtig fint.

I morgen skal vi ind og hilse på mit arbejde og vise lillebror frem og selvfølgelig og hende, så der må hun også få ble på for vi skal med bus og det taget alligevel 3 kvarter at komme derind. Men vil få hende til at tisse af inden vi tager afsted også sætte hende på toilettet når vi kommer derind.

Spændende Nu er det så noget tid siden - håber stadig det går fremad

Anmeld

15. december 2012

spj

Baagøe skriver:

Spændende Nu er det så noget tid siden - håber stadig det går fremad

Det går rigtig fint med hende. I mandags da vi var inde på mit arbejde kom hun og sagde at hun skulle tisse selvom hun havde ble på. Var lidt spændt på om hun så ville tisse på toilettet når nu der ikke var sæde på, men hun satte sig bare op og tissede mens jeg holdt hende

Så hun hat faktisk ikke haft ble på om dagen siden i mandags. Heller ikke når hun sover lur.
Vi har så haft 2 uheld med prut torsdag og fredag. Det håber jeg der snart kommer styr på. I da har vi haft gæster hele dagen så der har hun ikke pruttet. Håber hun gør det på toilettet eller i potten i morgen. Vi trænger lige til en succes oplevelse der.

Anmeld

15. december 2012

Pige2009

spj skriver:

Det går rigtig fint med hende. I mandags da vi var inde på mit arbejde kom hun og sagde at hun skulle tisse selvom hun havde ble på. Var lidt spændt på om hun så ville tisse på toilettet når nu der ikke var sæde på, men hun satte sig bare op og tissede mens jeg holdt hende

Så hun hat faktisk ikke haft ble på om dagen siden i mandags. Heller ikke når hun sover lur.
Vi har så haft 2 uheld med prut torsdag og fredag. Det håber jeg der snart kommer styr på. I da har vi haft gæster hele dagen så der har hun ikke pruttet. Håber hun gør det på toilettet eller i potten i morgen. Vi trænger lige til en succes oplevelse der.

Synes virkelig, det er flot

Anmeld

15. december 2012

spj

Baagøe skriver:

Synes virkelig, det er flot

Tak, jeg synes også hun er så dygtig. Er virkelig stolt af hende.

Jeg håber hun snart får styr på prutten også. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal hjælpe hende med det.
Hvis der sker for meget eller vi er nogen steder prutter hun ikke. Hun skal have helt fred når hun skal.

Anmeld

16. december 2012

Pige2009

spj skriver:

Tak, jeg synes også hun er så dygtig. Er virkelig stolt af hende.

Jeg håber hun snart får styr på prutten også. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal hjælpe hende med det.
Hvis der sker for meget eller vi er nogen steder prutter hun ikke. Hun skal have helt fred når hun skal.

Du skal bare lade slaget gå sin gang på den naturlige måde, for så skal det nok komme gradvist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.