spj skriver:
Hvor er det flot, at hun næsten er renlig. Det er også tidligt.
Ja, jeg synes også hun stadigvæk er meget lille, men når hun kun har haft 1 uheld på 2,5 dag så er hun jo virkelig klar og har fuldstændig styr på det. Ved hendes uheld fik hun klemt sammen og kom løbende også sad hun på potten og blev færdig. Så det synes jeg viser, at hun har ret godt styr på det, men bare lige havde glemt det et øjeblik.
Så hun bliver ikke forvirret over, at hun nogen gange har ble på og andre gange ikke har? Det er selvfølgelig nok en vane, at når de er hjemme er det på toilettet eller potten.
Ja hun lyder da bestemt klar din datter

Nej hun accepterer at hun nogle gange skal have den på fx hvis vi skal noget og der ikke lige er et toilet. Hun kan heller ikke lide at sidde på et stort toilet så jeg slæber troligt det der børnesæde til toilettet med når vi er ude hos folk

Om morgenen tisser hun og/eller laver stort inden vi går ud af døren og møder derfor i vuggestuen uden. Det samme om eftermiddagen hvor vi tisser af inden vi går hjem...kan hun ikke så kommer hun på wc når vi er hjemme igen.
Lad være med at give hende den på hvis der er uheld. Så sig pyt skidt du får lige noget tørt tøj på og så lykkes det nok næste gang

Din datter skal igennem nogle uheld for at mærke signalerne for hvornår man skal eller ikke.
Og så kan jeg anbefale bogen "Laura og toilettet" som er en skøn bog om det at blive klar til toilettet
Anmeld