Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver: Wauw fantastisk STORT TILLYKKE
Wauw fantastisk STORT TILLYKKE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Uhhh det er så spændene - jeg synes det er så vildt at tænke på, at der er et lille liv inde i vores maver
Uhhh det er så spændene - jeg synes det er så vildt at tænke på, at der er et lille liv inde i vores maver
det er så vildt at tænke på der er et lille liv derinde, som vi skal passe og pleje i de næste mange år
hvornår har du så ca termin?
FrkZier skriver: det er så vildt at tænke på der er et lille liv derinde, som vi skal passe og pleje i de næste mange år hvornår har du så ca termin?
banana3 skriver: Ja, planen var at holde det hemmeligt, men i og med at jeg fik sagt det til min gode veninde her inde i går, så kan jeg trygt fortælle jer fantastiske mennesker herinde også. Jeg har skrevet et par anonyme indlæg, og har været så træt af ikke at kunne kommentere på andre gravid indlæg Jeg er kun i uge 7, så vi har god tid endnu Jeg har lige et lille spørgsmål, hvornår begynder baby og jeg at dele navlestreng? hvilke uge? og hvornår begynder den at få næring fra mig? - Kan godt være det er total dumt spørgsmål, men jeg er første gangs gravid, og er ikke prof på dette område - endnu
Ja, planen var at holde det hemmeligt, men i og med at jeg fik sagt det til min gode veninde her inde i går, så kan jeg trygt fortælle jer fantastiske mennesker herinde også. Jeg har skrevet et par anonyme indlæg, og har været så træt af ikke at kunne kommentere på andre gravid indlæg Jeg er kun i uge 7, så vi har god tid endnu Jeg har lige et lille spørgsmål, hvornår begynder baby og jeg at dele navlestreng? hvilke uge? og hvornår begynder den at få næring fra mig? - Kan godt være det er total dumt spørgsmål, men jeg er første gangs gravid, og er ikke prof på dette område - endnu
Hey søde. Tillykke med det. Det er jeg glad for at høre.
banana3 skriver: først 31 juli Så vi skal have en lille sommer baby, hvornår er du sat til ?
først 31 juli Så vi skal have en lille sommer baby, hvornår er du sat til ?
ih hvor dejligt med en sommerbaby
jeg er sat til 1.Maj så det bliver et forårs vidunder til mig
FrkZier skriver: ih hvor dejligt med en sommerbaby jeg er sat til 1.Maj så det bliver et forårs vidunder til mig
banana3 skriver: Hvor spændene !! så slipper du lige for at være højgravid i sommeren
Hvor spændene !! så slipper du lige for at være højgravid i sommeren
ja det kunne næsten ikke være mere perfekt - udover jeg nu står i det problem, at min vinterjakke kun lige kan lukkes, så der går max 2 uger før den ikke kan lukkes mere
banana3 skriver: Taaak søde Rikke, skal Ida ikke også snart være storesøster ?
Taaak søde Rikke, skal Ida ikke også snart være storesøster ?
Åh, hvor ville jeg ønske det!!!
Weeeee. Stort tillykke!
rikkeregnbue skriver: Åh, hvor ville jeg ønske det!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128