Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Ja, planen var at holde det hemmeligt, men i og med at jeg fik sagt det til min gode veninde her inde i går, så kan jeg trygt fortælle jer fantastiske mennesker herinde også. Jeg har skrevet et par anonyme indlæg, og har været så træt af ikke at kunne kommentere på andre gravid indlæg Jeg er kun i uge 7, så vi har god tid endnu Jeg har lige et lille spørgsmål, hvornår begynder baby og jeg at dele navlestreng? hvilke uge? og hvornår begynder den at få næring fra mig? - Kan godt være det er total dumt spørgsmål, men jeg er første gangs gravid, og er ikke prof på dette område - endnu
Ja, planen var at holde det hemmeligt, men i og med at jeg fik sagt det til min gode veninde her inde i går, så kan jeg trygt fortælle jer fantastiske mennesker herinde også. Jeg har skrevet et par anonyme indlæg, og har været så træt af ikke at kunne kommentere på andre gravid indlæg Jeg er kun i uge 7, så vi har god tid endnu Jeg har lige et lille spørgsmål, hvornår begynder baby og jeg at dele navlestreng? hvilke uge? og hvornår begynder den at få næring fra mig? - Kan godt være det er total dumt spørgsmål, men jeg er første gangs gravid, og er ikke prof på dette område - endnu
miig1989 skriver: Tillykke !! ved desværre ikke hvad svaret er på dit spørgsmål, men der er garanteret nogen som gør
Tillykke !! ved desværre ikke hvad svaret er på dit spørgsmål, men der er garanteret nogen som gør
åååh TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEE
FrkZier skriver: åååh TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEE
banana3 skriver: TUSIND TAK Hvordan går det med din mave ??
TUSIND TAK Hvordan går det med din mave ??
hvor det bare fantastisk!!!!
det går godt, den vooookser
Tillykke!!!
FrkZier skriver: hvor det bare fantastisk!!!! det går godt, den vooookser
rikkeregnbue skriver: Tillykke!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128