Jeg er gravid.... jubii... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.603 visninger
50 svar
0 synes godt om
7. december 2012

banana3

Ja, planen var at holde det hemmeligt, men i og med at jeg fik sagt det til min gode veninde her inde i går, så kan jeg trygt fortælle jer fantastiske mennesker herinde også.

Jeg har skrevet et par anonyme indlæg, og har været så træt af ikke at kunne kommentere på andre gravid indlæg

Jeg er kun i uge 7, så vi har god tid endnu

Jeg har lige et lille spørgsmål, hvornår begynder baby og jeg at dele navlestreng? hvilke uge? og hvornår begynder den at få næring fra mig? - Kan godt være det er total dumt spørgsmål, men jeg er første gangs gravid, og er ikke prof på dette område - endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

miig1989

banana3 skriver:

Ja, planen var at holde det hemmeligt, men i og med at jeg fik sagt det til min gode veninde her inde i går, så kan jeg trygt fortælle jer fantastiske mennesker herinde også.

Jeg har skrevet et par anonyme indlæg, og har været så træt af ikke at kunne kommentere på andre gravid indlæg

Jeg har lige et lille spørgsmål, hvornår begynder baby og jeg at dele navlestreng? hvilke uge? og hvornår begynder den at få næring fra mig? - Kan godt være det er total dumt spørgsmål, men jeg er første gangs gravid, og er ikke prof på dette område - endnu

Tillykke !!

ved desværre ikke hvad svaret er på dit spørgsmål, men der er garanteret nogen som gør

Anmeld

7. december 2012

banana3

miig1989 skriver:

Tillykke !!

ved desværre ikke hvad svaret er på dit spørgsmål, men der er garanteret nogen som gør

Tusind tak for det

Vi skal have en lille sommerbaby

Ja, der er heldigvis altid en der sidder med svaret herinde, fantastisk med baby.dk

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

banana3 skriver:

åååh TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEE

Anmeld

7. december 2012

banana3

FrkZier skriver:

åååh TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEE

TUSIND TAK Hvordan går det med din mave ??

Anmeld

7. december 2012

FrkZier

banana3 skriver:

TUSIND TAK Hvordan går det med din mave ??

hvor det bare fantastisk!!!!

det går godt, den vooookser

Anmeld

7. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke!!!

Anmeld

7. december 2012

AnnaK89

Wauw fantastisk

STORT TILLYKKE

Anmeld

7. december 2012

banana3

FrkZier skriver:

hvor det bare fantastisk!!!!

det går godt, den vooookser

Uhhh det er så spændene - jeg synes det er så vildt at tænke på, at der er et lille liv inde i vores maver

Anmeld

7. december 2012

banana3

rikkeregnbue skriver:

Tillykke!!!

Taaak søde Rikke, skal Ida ikke også snart være storesøster ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.