Er 350.- for lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Papillon

MorDk skriver:

Ærlig talt så sys jeg det er noget fis! Om I så gav for 50 kr eller 100 kr. SÅ er det ganske udemærket og flot gave. Man giver det man kan og har lyst til og ikke hvad andre pådutter en.

Det er sgu tanken der tæller!!

Hvorfor skal det dog komme an på pengene? Mon ikke fødselaren bare er glad for, at hans familie vil være med til at fejre ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Vi skal til mandens onkels 60 års fødselsdag (vi ser ham kun til fødselsdage og hver 2. jul)

Vi har købt julegaver til alle dem som skal have - så har mange udgifter som alle andre i julen.

Nu er vi blevet inviteret (meget sent) til hans 60 års fødselsdag. Vi går sammen med mine svigerforældre. Og vi har sagt, at vi vil sige 350.- til gaven.

Men er det lidt?? vi har ikke rigtigt råd til mere - jeg går på dagpenge og manden tjener ikke den vilde løn..

jeg synes 350 kr er et helt fint beløb

som du selv nævner, så er det altså JUL lige om lidt! og med det tilhøre der rigtig mange UDGIFTER ...

så det synes jeg er super fint.

Anmeld

5. december 2012

Ryberg

Anonym skriver:

Vi skal til mandens onkels 60 års fødselsdag (vi ser ham kun til fødselsdage og hver 2. jul)

Vi har købt julegaver til alle dem som skal have - så har mange udgifter som alle andre i julen.

Nu er vi blevet inviteret (meget sent) til hans 60 års fødselsdag. Vi går sammen med mine svigerforældre. Og vi har sagt, at vi vil sige 350.- til gaven.

Men er det lidt?? vi har ikke rigtigt råd til mere - jeg går på dagpenge og manden tjener ikke den vilde løn..

Hvis nu i havde haft masser af penge, så havde i jo ikke haft noget problem med at give 500..

I giver 350 pga. jeres nuværende situation - og det skal respekteres.. Jeg synes det er helt fint!!!

Det er tanken der tæller!

ih folk er blevet så griske idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.