Er 350.- for lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

De mener man skal tage sig råd til det - ellers må vi jo bare tage fra vores opsparing

Det er muligt, men det er deres prioritering og ikke jeres! Hvad siger din kæreste til det?

I skal da ikke presses til at bruge flere penge, bare fordi de synes det! Så dårlig stil af dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er muligt, men det er deres prioritering og ikke jeres! Hvad siger din kæreste til det?

I skal da ikke presses til at bruge flere penge, bare fordi de synes det! Så dårlig stil af dem!

Han er heldigvis enig med mig - selvom min svigerfar mener jeg presser ham til at være enig med mig..

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Han er heldigvis enig med mig - selvom min svigerfar mener jeg presser ham til at være enig med mig..

Godt du og kæresten er enige!

Og øv hvor er svigerfar bare en strid banan!

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Godt du og kæresten er enige!

Og øv hvor er svigerfar bare en strid banan!

Er glad for vi har klaret alle julegaverne uden dem  Selvom svigermor blev lidt paf da jeg skrev det til hende igår..

Anmeld

5. december 2012

TeamRocket

Hvis i er fælles om en gave er det vel mest fair at i alle betaler lige meget af gaven? Men når det er sagt, giv for det beløb i føler for og evt skrot fælles gaven og giv et gavekort, en pengeplante eller en sparegris fuld af to kroner :-P det kan alle vel bruge. 350 er et meget fint beløb, og ikke noget i bør gives dårlig samvittighed over.

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hvis i er fælles om en gave er det vel mest fair at i alle betaler lige meget af gaven? Men når det er sagt, giv for det beløb i føler for og evt skrot fælles gaven og giv et gavekort, en pengeplante eller en sparegris fuld af to kroner :-P det kan alle vel bruge. 350 er et meget fint beløb, og ikke noget i bør gives dårlig samvittighed over.

De giver for 500..- og vi giver 350.- - så er det jo bare at finde nok tøj inde for de 850.-

Ellers kan de jo bare også give 350.-

Anmeld

5. december 2012

Anonym trådstarter

Min svigerinde skal selvfølgelig ikke give noget, for hun kan ikke komme til fødselsdagen.. Dog får vi altid for dem, selvom de ikke kommer..

Anmeld

5. december 2012

MorDk

Ærlig talt så sys jeg det er noget fis! Om I så gav for 50 kr eller 100 kr. SÅ er det ganske udemærket og flot gave. Man giver det man kan og har lyst til og ikke hvad andre pådutter en.

Det er sgu tanken der tæller!!

Anmeld

5. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gi for det i har råd til! Jeg syntes 350 er rigtig fint, og ka din svigerfar ik forstå det, må de købe for sig selv. Så ka han jo selv betale de 500 extra, hvis han mener det bare er noget man ka tage sig råd til! 

Er sikker på at onklen er ligeglad, for han har vel inviteret jer, fordi han gerne vil ser jer og ik fordi han forventer at få en kæmpe gave!? Vh stine

Anmeld

5. december 2012

banana3

Mettefpigen skriver:

Nææ det er helt fint synes jeg Synes ikk at der skal være et bestemt beløb til fødselsdage..... Man gir det man har råd til... På fredag skal jeg til 2 40 års, og jeg giver 200 til hver, for har ikk råd til mere..... Og hvis der er nogle der blir så skuffet, så er det bare ærgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.