Er lægens graviditets test mere sikker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

ville kontakte lægen og forklare at test derhjemme siger nej men hjerne og krop siger ja.. hvis du har en forstående læge så vil de bede dig få en test hos dem og hvis den også siger nej så sagde vores vent en uge og har du det stadig på samme måde sender vi dig til en blodprøve...

blodprøven er 100% da den viser om der er bare det mindst HCG i blodet

okay, mange tak det vil jeg gøre så!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

din psyke kan have så stor betydning at den udsætte din mens, fordi du fx er så optaget af at du måske er gravid, har man ømme bryster, man havde måske også lidt kvalme osv osv osv.

Så det bedste er at lade være med at tænke på det (ved det næsten er umuligt)

men lad være med a tælle dage, tage test i tide og utide, som jeg gjorde.

Vær sammen når i har lyst og 'tag det som det kommer'

det var i hvert fald det der virkede for mig.

2. gang, tænkte vi det nok også ville tage et års tid, så vi smed prøventionen og tænkte ikke over noget, da vi ikke ville begynde de samme bekymringer som sidst, for tidligt. -og vups var jeg gravid 14 dage efter.

Så ja, din hjerne kan spille din krop et pus.

jamen vi er ikke igang med projekt baby eller noget.. men efter 4 dage over tid tænkte jeg pludselig over at jeg ikke havde fået min mens og troede jeg havde taget fejl af datoen.. så nu her 10 dage efter forventet mens ved jeg bare der er noget der ikke er som det skal, ellers ville den ikke udeblive 

Anmeld

4. december 2012

LR85

Anonym skriver:

jamen vi er ikke igang med projekt baby eller noget.. men efter 4 dage over tid tænkte jeg pludselig over at jeg ikke havde fået min mens og troede jeg havde taget fejl af datoen.. så nu her 10 dage efter forventet mens ved jeg bare der er noget der ikke er som det skal, ellers ville den ikke udeblive 

okay, ja det kan jeg godt se.

Tag en test her en af dagene og hvis din mens ikke kommer inden for nogen dage, kan du evt lige tage et smut forbi lægen og fremlægge det.

Håber alt er som det skal

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

okay, ja det kan jeg godt se.

Tag en test her en af dagene og hvis din mens ikke kommer inden for nogen dage, kan du evt lige tage et smut forbi lægen og fremlægge det.

Håber alt er som det skal

ja det er nok bedst.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.