Er lægens graviditets test mere sikker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Anonym trådstarter

Efter 3 negative test og stadig udebleven mens aner jeg ikke mine råd. Jeg har haft min mens stabilt altid - skal jeg gå ned til lægen og få en graviditets test? er den mere sikker? jeg VED bare at jeg er gravid, der er ingen anden forklaring. Jeg er over den periode hvor man får mens-agtige symptomer og følelsen af mens. 

Hvor længe kan man gå uden positiv test?

Er anonym da det er meget hemmeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Efter 3 negative test og stadig udebleven mens aner jeg ikke mine råd. Jeg har haft min mens stabilt altid - skal jeg gå ned til lægen og få en graviditets test? er den mere sikker? jeg VED bare at jeg er gravid, der er ingen anden forklaring. Jeg er over den periode hvor man får mens-agtige symptomer og følelsen af mens. 

Nej ikke hvis du tænker på en urin prøve, så er den du selv tager lige så sikker.
Kun en blodprøve er helt sikker

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Nej ikke hvis du tænker på en urin prøve, så er den du selv tager lige så sikker.
Kun en blodprøve er helt sikker

Hvor længe skal jeg vente med at få taget blodprøve så? kan der gå længe før det viser sig i urinen? 

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Ikke ifølge dem.. Min læge sagde: har man selv haft en positiv test, vil den også være positiv hos dem, for de bruger samme type tests..

Dog har jeg før hørt at man selv får negative tests, og så er den positiv ved lægen (og omvendt) - så få lavet en for en sikkerhedsskyld

Anmeld

4. december 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Hvor længe skal jeg vente med at få taget blodprøve så? kan der gå længe før det viser sig i urinen? 

Hvor lang tid er du gået over tid?

Det kommer jo an på hvor hurtigt din krop danner HCG

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Ikke ifølge dem.. Min læge sagde: har man selv haft en positiv test, vil den også være positiv hos dem, for de bruger samme type tests..

Dog har jeg før hørt at man selv får negative tests, og så er den positiv ved lægen (og omvendt) - så få lavet en for en sikkerhedsskyld

Okay. Ringer til min læge i morgen, håber at få en tid snart.. Er virkelig utålmodig 

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Hvor lang tid er du gået over tid?

Det kommer jo an på hvor hurtigt din krop danner HCG

10 dage  Plejer højst at være 2 dage over.. 

Anmeld

4. december 2012

Bertris

Få en tid til lægen, så kan de både tjekke blod og urin  
Nogen er bare langsommere om at producere hcg  

Jeg testede stadig MEGET svagt i uge 6  

Anmeld

4. december 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

10 dage  Plejer højst at være 2 dage over.. 

Så burde du kunne få taget en blodprøve

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Få en tid til lægen, så kan de både tjekke blod og urin  
Nogen er bare langsommere om at producere hcg  

Jeg testede stadig MEGET svagt i uge 6  

Hold da op.. Ja så kan jeg godt se at der kan gå noget tid før jeg har en positiv test i hånden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.