Er lægens graviditets test mere sikker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Bertris

Anonym skriver:

Hold da op.. Ja så kan jeg godt se at der kan gå noget tid før jeg har en positiv test i hånden.. 

Det var jo bare mit tilfælde, det er jo forskelligt fra person til person  

Men som sagt kontakt lægen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Det var jo bare mit tilfælde, det er jo forskelligt fra person til person  

Men som sagt kontakt lægen  

Gør jeg også.. Træls man ikke selv kan få lykke over at teste positiv herhjemme.. 

Anmeld

4. december 2012

Bertris

Anonym skriver:

Gør jeg også.. Træls man ikke selv kan få lykke over at teste positiv herhjemme.. 

Nu nåede jeg så at teste positiv hjemme inden, da min læge var på ferie  
Men krydser fingre for den er der

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Nu nåede jeg så at teste positiv hjemme inden, da min læge var på ferie  
Men krydser fingre for den er der

tak 

Anmeld

4. december 2012

LR85

Anonym skriver:

Efter 3 negative test og stadig udebleven mens aner jeg ikke mine råd. Jeg har haft min mens stabilt altid - skal jeg gå ned til lægen og få en graviditets test? er den mere sikker? jeg VED bare at jeg er gravid, der er ingen anden forklaring. Jeg er over den periode hvor man får mens-agtige symptomer og følelsen af mens. 

Hvor længe kan man gå uden positiv test?

Er anonym da det er meget hemmeligt

havde projekt baby, gik jeg tit 10-14 dage over tid, sikkert fordi jeg var SÅ spændt.

dernæst er testene jo ret sikre, men det sikreste er jo a få taget en blodprøve.

men tror nu godt du vil kunne regne med testene, specielt hvis du tager 2 over en uges mellemrum

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

havde projekt baby, gik jeg tit 10-14 dage over tid, sikkert fordi jeg var SÅ spændt.

dernæst er testene jo ret sikre, men det sikreste er jo a få taget en blodprøve.

men tror nu godt du vil kunne regne med testene, specielt hvis du tager 2 over en uges mellemrum

tog en i lørdags og den var negativ og 2 i løbet af sidste uge som var fejl og negativ

Anmeld

4. december 2012

LR85

Anonym skriver:

tog en i lørdags og den var negativ og 2 i løbet af sidste uge som var fejl og negativ

tror desværre ikke du skal regne med noget.

kan tydeligt huske da der var gået 8-9 måneder og jeg bare testede og testede og ikke tænkte på andet, og til sidst var jeg bare SIKKER på at det måtte være testene der var noget i vejen med.

vi aftalte a stoppe baby projekt for en tid, da det gik mig for meget på, så jeg stoppede med a tælle dage, tage test og lign.... og vups, var jeg gravid måneden efter

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

tror desværre ikke du skal regne med noget.

kan tydeligt huske da der var gået 8-9 måneder og jeg bare testede og testede og ikke tænkte på andet, og til sidst var jeg bare SIKKER på at det måtte være testene der var noget i vejen med.

vi aftalte a stoppe baby projekt for en tid, da det gik mig for meget på, så jeg stoppede med a tælle dage, tage test og lign.... og vups, var jeg gravid måneden efter

så min krop kan faktisk udskyde min mens fordi den tror den er falsk gravid? :/ skal jeg så bare vente indtil den kommer? 

Anmeld

4. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ville kontakte lægen og forklare at test derhjemme siger nej men hjerne og krop siger ja.. hvis du har en forstående læge så vil de bede dig få en test hos dem og hvis den også siger nej så sagde vores vent en uge og har du det stadig på samme måde sender vi dig til en blodprøve...

blodprøven er 100% da den viser om der er bare det mindst HCG i blodet

Anmeld

4. december 2012

LR85

Anonym skriver:

så min krop kan faktisk udskyde min mens fordi den tror den er falsk gravid? :/ skal jeg så bare vente indtil den kommer? 

din psyke kan have så stor betydning at den udsætte din mens, fordi du fx er så optaget af at du måske er gravid, har man ømme bryster, man havde måske også lidt kvalme osv osv osv.

Så det bedste er at lade være med at tænke på det (ved det næsten er umuligt)

men lad være med a tælle dage, tage test i tide og utide, som jeg gjorde.

Vær sammen når i har lyst og 'tag det som det kommer'

det var i hvert fald det der virkede for mig.

2. gang, tænkte vi det nok også ville tage et års tid, så vi smed prøventionen og tænkte ikke over noget, da vi ikke ville begynde de samme bekymringer som sidst, for tidligt. -og vups var jeg gravid 14 dage efter.

Så ja, din hjerne kan spille din krop et pus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.