Dorthe1986 skriver:
Jeg gjorde det, da min søn startede dagpleje, at jeg trappede ned. Han spiste normal mad, efterfulgt af en tår bryst. Jeg gjorde så det at jeg stille og roligt, lod være med at tilbyde ham bryst efter maden (altså kun i det tidsrum, hvor han skulle være i dagpleje) Men ellers ammede jeg stadig morgen, eftermiddag og aften
Der gik så ikke meget mere end en måned til halvanden fra han startede i dagpleje, til han slet ikke gad bryst mere 
Mange tak for dit svar... Ville også være ked af at det skal blive en kamp at stoppe amning..
Gav du så flaske eller noget?? Jeg har de sidste par dage også trappet ned.. hun har fået når jeg kunne mærke hun virkelig havde brug for det.
I går blev det til morgen og eftermiddag og så fik hun lidt vælling i en kop inden hun skulle sove og hun sov hele natten.
I dag har hun fået bryst til morgen. Og kl er nu ved at være 16 og hun har ikke fået siden. Vi har været på besøg hos hendes nye dagpleje mor og det gik bare så godt. Så håber virkelig at vi stille og rolig kan trappe ud, uden besvær og hun selv siger fra...
Tror det bliver morgen amningen som bliver sværest for hende at undvære.. så det gør vi lidt endnu:-)
Anmeld